Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
- Αρχική Σελίδα: Η Κρίσιμη Πρώτη Εντύπωση
Η αρχική σελίδα πρέπει να έχει άμεσο αντίκτυπο στον επισκέπτη. Περιλάβετε έναν εντυπωσιακό κεντρικό τίτλο, σαφή και δυναμικά calls to action (π.χ. “Δείτε τις Νέες Αφίξεις”, “Εξοικονομήστε 20% Τώρα”). Επιπλέον, χρησιμοποιήστε sliders ή εναλλακτικά γραφικά που προωθούν τις κύριες κατηγορίες προϊόντων ή ειδικές προσφορές.
- Σελίδες Προϊόντων: Λεπτομερείς και Περιεκτικές
Κάθε σελίδα προϊόντος πρέπει να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες που βοηθούν τον πελάτη να επιλέξει το προϊόν για αγορά. Περιλαμβάνετε τεχνικές προδιαγραφές, οδηγίες χρήσης, εναλλακτικές χρήσεις του προϊόντος και ενδεχομένως βίντεο παρουσιάσεων. Φροντίστε να εμπλουτίζετε τη σελίδα με εικόνες υψηλής ανάλυσης και με λήψεις από διαφορετικές γωνίες του προϊόντος.
- Σελίδα “About Us“: Δημιουργία Συνδέσμου
Παρουσιάστε την ιστορία, τη φιλοσοφία και τους στόχους της επιχείρησης με στόχο τη δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με το κοινό. Παραθέτετε στοιχεία της ομάδας σας, στόχους που έχετε επιτύχει, διακρίσεις και κοινωνικές δράσεις αν υπάρχουν, για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη στο brand.
- Σελίδα Επικοινωνίας: Ευκολία και Διαφάνεια
Αναφέρετε όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας, τηλέφωνο, email, φόρμα επικοινωνίας και ενδεχομένως live chat. Συμπεριλάβετε χάρτη από το Google Maps με την διεύθυνση για φυσικά καταστήματα και τις ώρες λειτουργίας. Με ξεκάθαρο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να τα βρει άμεσα αν τα χρειαστεί.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
- Pop–Ups: Στρατηγική και Διακριτικότητα
Χρησιμοποιήστε τα pop-ups για να προωθήσετε εκπτώσεις στην πρώτη αγορά ή να ενθαρρύνετε τις εγγραφές σε newsletters, αλλά φροντίστε να τα διαμορφώσετε έτσι ώστε να μη διακόπτουν την εμπειρία του χρήστη και να είναι διακριτικά.
- Κριτικές Πελατών: Ενισχύοντας την Εμπιστοσύνη
Εμφανίστε θετικές κριτικές πελατών που έχουν μείνει ικανοποιημένοι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ώστε να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη στην επιχείρηση σας. Δείχνοντας τις κριτικές πελατών, προβάλλετε την αφοσίωσή σας στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.
- Συχνές Ερωτήσεις/FAQs: Καθοδηγώντας τους Πελάτες
Προσθέστε μια εκτενή ενότητα με συχνές ερωτήσεις που καλύπτουν από την αγοραστική διαδικασία μέχρι τεχνικές λεπτομέρειες των προϊόντων. Αυτό θα βοηθήσει τους χρήστες να λάβουν απαντήσεις ανεξάρτητα από το εάν η υποστήριξη είναι διαθέσιμη τη στιγμή εκείνη.
Με αυτά τα βελτιωμένα στοιχεία, ένα e-shop είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει μια ισχυρή και διαρκή σχέση με τους πελάτες του, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 19 χρόνια με επιτυχημένα Case Studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των e-shop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display-Video-AI Powered Shopping Αds-Apps Certification).