Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Βέλγος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική («Οινοχώρι»), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ. Από την πλευρά του, ο Γάλλος «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ), ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να «πέφτει» στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai του.
Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική («Ελευθεροχώρι 1») και «έκοψε» άλλα 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ, ο οποίος τερμάτισε μόλις έκτος, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Ελευθεροχώρι 1») διεκόπη μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το δίδυμο είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.
Όμως, διεκόπη και η ειδική «Ελευθεροχώρι 2», που ήταν η Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή. Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε… τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική και τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο, πανηγύρισε το 50ό βάθρο στην καριέρα του. Ο Αντριάν Φουρμό με Ford ήταν ο ταχύτερος στην Power Stage, με αποτέλεσμα να πάρει τους πέντε επιπλέον βαθμούς, ο Τάνακ ήταν δεύτερος και πήρε τέσσερις, ενώ ο Νεβίλ τερμάτισε τέταρτος και πήρε δύο. Παρά τον χρόνο που έχασε, ο Οζιέ συνέχισε στην ειδική, για να τερματίσει και να εξασφαλίσει τους 13 βαθμούς από την τρίτη θέση που είχε στη γενική μετά το τέλος του χθεσινού σκέλους. Ο Γάλλος πήρε την 15η θέση στη γενική.
Φόρμουλα Ένα: Ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2024
Στο μεταξύ, ο Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν ο ταχύτερος Έλληνας στο εφετινό Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS κατετάγη 12ος στη γενική, 20 λεπτά και 24.0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ. Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid κατέλαβε την 14η θέση στη γενική, 23 λεπτά και 6.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλι Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, έχει ως εξής:
1. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 3 ώρες 38:04.2
2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 1:36.8
3. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 2:57.3
4. Σάμι Παγιάρι (Φινλανδία/Toyota) + 7:01.1 –Κατηγορία WRC2–
5. Ρόμπερτ Βίρβες (Εσθονία/Skoda) + 7:01.1 –Κατηγορία WRC2–
6. Γιοάν Ροσέλ (Γαλλία/Citroen) + 7:31.9 –Κατηγορία WRC2–
7. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) + 9:54.0 –Κατηγορία WRC2–
8. Φαμπρίσιο Σαλντιβάρ (Παραγουάη/Skoda) + 11:27.9 –Κατηγορία WRC2–
9. Τζόσουα ΜακΕρλίν (Ιρλανδία/Skoda) + 12:27.2 –Κατηγορία WRC2–
10. Ρομπέρτο Νταπρά (Ιταλία/Skoda) + 13:44.9 –Κατηγορία WRC2–
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 192 βαθμοί
2. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 158
3. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 154
4. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) 140
5. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford) 130
6. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 86
7. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) 80
8. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 44
9. Σάμι Παγιάρι (Φινλανδία/Toyota) 34
10. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Hyundai) 33
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Hyundai Shell Mobis World Rally Team 445 βαθμοί
2. Toyota Gazoo Racing WRT 410
3. M-Sport Ford World Rally Team 226
Ειδήσεις σήμερα
Για πρώτη φορά γυμνάσιο στη Γαύδο
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Διεκόπη προσωρινά η τελευταία Ειδική – Θεατής μεταφέρεται στο νοσοκομείο