Εμείς με την βοήθεια του autotypos.gr αλλά και του περιοδικού Quattroruote θα σας μεταφέρουμε τι έγινε πίσω από τις στροφές και την ατελείωτη σκόνη από τις ειδικές διαδρομές.
Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή 10/9 με την εκκίνηση η οποία δόθηκε κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και την υπερειδική διαδρομή στην πλατεία Συντάγματος και μπροστά από την Ελληνική Βουλή.
Παρουσία του Πρωθυπουργού της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη, το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός που έχει διοργανώσει η χώρα τα τελευταία χρόνια, άρχισε με ένα υπερθέαμα πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της Ελληνικής πρωτεύουσας.
Η αφρόκρεμα του WRC αλλά και οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας, σηματοδοτώντας την αναγέννηση ενός θεσμού οικείου, που τόσο είχε λείψει.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τίμησε το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις με την παρουσία του, δίνοντας την εκκίνηση στον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier, που ανέβηκε πρώτος στη ράμπα. Τη σκυτάλη διαδοχικά πήραν ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και βέβαια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λεύτερης Αυγενάκης, που πίστεψε όσο κανείς στη δυνατότητα της χώρας να επιστρέψει στον κορυφαίο θεσμό Ράλι στον κόσμο.
Αμέσως μετά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Συντάγματος, για αυτό που αντικειμενικά έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό: την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, την COSMOTE 5G Athens Stage, που ανέδειξε την Ελλάδα κυριολεκτικά σε κάθε άκρη της Γης.
Πάμε όμως να δούμε κομμάτι και με χρονολογική φορά τι έγινε πίσω από την σκόνη στο «ράλι των Θεών»
Από το πρωί της Τετάρτης 8 Σεπτεμβρίου, η Πλατεία Συντάγματος είχε ντυθεί «Ακροπολικά»! Μέσα στην πλατεία Συντάγματος είχαν «παρκάρει» ιστορικά αυτοκίνητα που μπορούσαμε να δούμε από κοντά.
Δύσκολες ώρες για τη Νάντια Κομανέτσι - Πέθανε ο πρώην προπονητής της, Μπέλα Κάρολι
Την ίδια ώρα στο γινόταν «χαμός« από λάσπη σε πολλά σημεία του Shakedown, στο οποίο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο ο Kalle Rovanpera, δείχνοντας με το «καλημέρα» με τι… σκοπούς είχε έρθει στην Ελλάδα.
Φτάνει λοιπόν και η στιγμή της εκκίνησης με την ράμπα να είναι κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης!
Στην πλατεία Συντάγματος αλλά και στους δρόμους τριγύρω γινόταν πανικός από κόσμο. Εικόνα να τη ζεις και να τη θυμάσαι μια ζωή.
Παρασκευή και αρχίζουν οι ειδικές διαδρομές στο Λουτράκι οπού οι τυχεροί της Αθήνας που είχαν λίγο χρόνο να ξεκλέψουν ( καθώς καθημερινή και εργάσιμη) βρέθηκαν εκεί για να απολαύσουν το θέαμα. Δεν λέω καλές οι φωτογραφίες και τα βίντεο αλλά σαν τον φυσικό ήχο δεν έχει. Αν δεν σου μπει η πέτρα στο παπούτσι δεν έχεις πάει στο WRC.
Πάντα υπάρχουν και οι οργανωμένοι
Καθόμαστε όπου βρούμε για μια καλή φωτογραφία.
Ευτράπελα, γκρίνιες και λύσεις
Δεκάδες χιλιάδες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, βρέθηκαν στα βουνά της Ελλάδας για να απολαύσουν από κοντά το «Ράλι των Θεών». Κάποιοι παραπονέθηκαν για απίστευτη ταλαιπωρία.
Ποιος φταίει για την κούραση και την απογοήτευση μίας μερίδας θεατών, που δεν κατάφεραν να φτάσουν σε ειδικές διαδρομές; Η οργάνωση; Η αστυνομία; Ή μήπως οι ίδιοι;
Διαβάζοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021 είδαμε πολλές αντιδράσεις θεατών. Το πλάνο του θεατή που είναι μέσα στην στροφή, δείχνει ενδιαφέρον για το θέαμα αλλά είναι ΚΑΚΟ. Δείχνει απερισκεψία, απειθαρχία, βάζει σε κίνδυνο τη ζωή του αλλά και του πληρώματος και οδηγεί σε διακοπή ή ακύρωση της διαδρομής.
Μία άλλη εικόνα με τον θεατή να κρατά μία… φουσκωτή κούκλα από sex shop έχει μία διαφορετικότητα ίσως και πλάκα ανάλογα με την οπτική και την αίσθηση του χιούμορ που έχουμε.
Η διοργάνωση μετά την επιστροφή του αγώνα στο καλεντάρι της FIA θέλει να δώσει καλές εντυπώσεις και φυσικά ακολουθεί τους κανόνες κατά γράμμα. Οι αστυνομικοί βρίσκονταν στο δρόμο, από τις 04:00 τα ξημερώματα και για 15 ώρες, όμως παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν ο όγκος των οχημάτων και των θεατών ήταν τόσο μεγάλος, που δεν μπορούσαν να τον διαχειριστούν.
Σε πολλά σημεία σχηματίστηκαν ουρές χιλιομέτρων με εγκλωβισμένα αυτοκίνητα για πολλές ώρες με τον κόσμο να ρωτάει τι γίνεται και κανείς να μην υπάρχει εκεί για να τους απαντήσει.
Η διακοπή της ειδικής διαδρομής 10 «Ελευθεροχώρι 1»
Το Σάββατο οι διοργανωτές μπροστά στον κίνδυνο να υπάρξει κάποιο ατύχημα αποφάσισαν την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής 10 «Ελευθεροχώρι 1», μετά το πέρασμα μόλις εννέα αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Κάτι το οποίο δεν άφησε ασχολίαστο και ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.
Οι οδηγοί φτάνουν στο Parc Ferme
Θεαματική έξοδος για τον Paulo Nobre
Το πλήρωμα και το αυτοκίνητο επανέφεραν οι θεατές. Οι Βραζιλιάνοι P.Nobre /G.Morales τερμάτισαν στην 25η θέση της γενικής κατάταξης.
Το ατύχημα σημειώθηκε το Σάββατο, στο απογευματινό πέρασμα από την ειδική της Παύλιανης (SS11), που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη σε μήκος του αγώνα (24,26 χιλιόμετρα). Στο βίντεο του «lamiareport», διακρίνονται οι θεατές που ήταν στην στροφή, να τρέχουν και να βάζουν ξανά σε αγωνιστική τροχιά το όχημα, που συνέχισε κανονικά τον αγώνα.
Δείτε τα κορυφαία στιγμιότυπα
To ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021 ολοκληρώθηκε με τον 21χρονο Φιλανδό Kalle Rovanpera και τον συνοδηγό του Jonne Halttunen να κερδίζουν έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, μέσα σε ένα Toyota Yaris WRC.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΗΜΕΡΑ 1
ΗΜΕΡΑ 2
ΗΜΕΡΑ 3
ΗΜΕΡΑ 4
Στο καλεντάρι του WRC το Ράλι Ακρόπολις το 2022 – 2023
Το Ράλι Ακρόπολις παραμένει στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) για το 2022 και το 2023 ενώ πλέον είναι ισχυρή η παρακαταθήκη για τη μόνιμη ένταξή στο πρόγραμμα του WRC, επισημαίνει η ΕΚΟ που υποστήριξε χορηγικά τη φετινή διοργάνωση.
Ο ήχος, η αίγλη, τα ίδια τα WRC επιστρέφουν! Ραντεβού στα βουνά!
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ELEFTHEROSTYPOS.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις