του Γιώργου Οικονομίδη, Φωτογραφίες: Ναυσικά Βασιλειάδου
Η Κίνα δεν εξάγει πλέον μόνο smartphones και φθηνά gadgets, αλλά και αυτοκίνητα, και μάλιστα με βλέψεις πρωταγωνιστισμού. Η είσοδος των OMODA & JAECOO στην ελληνική αγορά δεν είναι απλώς ένα ακόμη λανσάρισμα, αλλά μια προσεκτικά μελετημένη στρατηγική επέκταση, βασισμένη σε ένα ευρωπαϊκό δίκτυο έρευνας, παραγωγής και διανομής. Η εταιρία συστήθηκε στο κοινό με φουτουριστική αισθητική, τεχνολογία αιχμής και μια φρέσκια, εξωστρεφή ταυτότητα που δεν φοβάται να ξεχωρίσει…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr