Τα σκίτσα του Κινέζου μετανάστη, με τα ζωντανά τους χρώματα τράβηξαν το ενδιαφέρον του Γουόλτ Ντίσνεϊ και αποτέλεσαν τη βάση για το ιδιαίτερο ύφος της ταινίας.
Ο Γουόνγκ μετανάστευσε στις ΗΠΑ από την Κίνα όταν ήταν ακόμα παιδί μαζί με τον πατέρα του αφήνοντας πίσω του την μητέρα και την αδελφή του, τις οποίες δεν ξαναείδε.
Αφού ολοκλήρωσε τις καλλιτεχνικές σπουδές του, ξεκίνησε να εργάζεται για τον Ντίσνεϊ το 1938 σχεδιάζοντας εκατοντάδες σκίτσα και προσπαθώντας να τους δώσει την ψευδαίσθηση της κίνησης.
Δημήτρης Καταλειφός στον ΕΤ: «Μεγάλο φορτίο και να παίζεις και να σκηνοθετείς»
Όταν το κινηματογραφικό στούντιο ξεκίνησε τα πρώτα στάδια της παραγωγής του Μπάμπι, “πήγε σπίτι του και σχεδίασε πολλές εικόνες ενός ελαφιού μέσα σε ένα δάσος”, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Μουσείο της Οικογένειας Γουόλτ Ντίσνεϊ.
Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ είδε ότι ο Τάιρους μπορούσε να δημιουργήσει εξαιρετικό καλλιτεχνικό έργο, το οποίο “δεν έμοιαζε απαραίτητα με δάσος αλλά μάλλον έδινε την αίσθηση του δάσους. Το όραμα του Γουόλτ Ντίσνεϊ για τον Μπάμπι και η χρήση του έργου του Τάιρους εξακολουθεί να επηρεάζει ακόμη και σήμερα τις ταινίες”.
Ο Τάιρους Γουόνγκ εργάστηκε για τον Ντίσνεϊ μόνο για τρία χρόνια και στη συνέχεια προσλήφθηκε από την εταιρεία Warner Brothers όπου εργάστηκε στο δημιουργικό της τμήμα σχεδιάζοντας παράλληλα και ευχετήριες κάρτες για την Hallmark.
Μετά τη συνταξιοδότησή του άρχισε να δημιουργεί εκατοντάδες περίτεχνους χαρταετούς από μπαμπού, βραβεύτηκε πολλές φορές για το έργο του και η ζωή του έγινε αντικείμενο ενός ντοκιμαντέρ.