«Μάθατε να συνεργάζεστε στα πλαίσια μιας ομάδας, να θέτετε και να πετυχαίνετε φιλόδοξους στόχους, να ξεπερνάτε τις δυσκολίες», ανέφερε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Μάθατε να σκέπτεστε έξω από το κουτί, να βρίσκετε μη συμβατικές λύσεις σε συμβατικά προβλήματα. Αποδείξατε ότι διαθέτετε δεξιότητες που θα σας φανούν χρήσιμες σε όλη τη ζωή σας».
Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι μπροστά μας ανοίγεται ένας νέος κόσμος γεμάτος ευκαιρίες, προκλήσεις αλλά και κινδύνους. Είπε ότι η τεχνολογία και η ευρηματικότητα θα μπορέσει να δώσει πολλές λύσεις στα προβλήματα της ανθρωπότητας. Ειδικά για την τεχνολογία ανέφερε ότι θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε τεράστια προβλήματα όπως αυτό της κλιματικής αλλαγής.
«Αν πρέπει να κάνουμε κάτι στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι να κρατάμε ζωντανή την περιέργεια των νέων. Η Παιδεία για εμάς δεν είναι μια διαδικασία στείρας αποστήθισης. Δεν αντιλαμβανόμαστε τη γνώση ως κάτι που το μεταφέρουμε απλά σε μια κόλλα χαρτί αλλά κάτι παραπάνω. Αυτή την ευρεία γνώση, τις δεξιότητες θέλουμε να καλλιεργήσουμε μέσα από το σχολείο του μέλλοντος», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός και έδωσε συγχαρητήρια, τόσο στους μαθητές όσο και στους γονείς και τους καθηγητές και δασκάλους τους.
«Γνωρίζω ότι έχουμε ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό δυναμικό το οποίο συχνά ψάχνει ευκαιρίες για να κάνει περισσότερα από αυτά που είναι μέσα στο συμβατικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενός δασκάλου. Έχουμε χρέους σε αυτούς που θέλουν να κάνουν περισσότερα, να τους δώσουμε την ευκαιρία και τις δυνατότητες να το κάνουν», συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.
Τ. Θεοδωρικάκος: Μπορείτε να πάτε την Ελλάδα πολύ ψηλά, να την κάνετε διεθνές κέντρο γνώσης, έρευνας και καινοτομίας
«Πετύχατε κάτι σπουδαίο σε ένα τομέα που σχετίζεται με την έρευνα και την τεχνολογία. Ανταγωνιστήκατε συμμαθητές σας από 75 χώρες. Έχετε ικανότητες και δεξιότητες που καλλιεργήσατε περισσότερο, με σκληρή δουλειά και μεθοδική προσπάθεια», είπε από την πλευρά του ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος.
Αντώνης Σαμαράς: Το παρασκήνιο της διαγραφής του και οι τρεις ατάκες που έσπασαν το ραγισμένο γυαλί
«Πιστεύω ότι έχετε προλάβει να μάθετε ότι την επιτυχία τη φέρνει το πάθος της δημιουργίας και η συνεχής προσπάθεια να ξεπερνάει κανείς τον εαυτό του. Είμαι σίγουρος ότι οι αξίες που εμπνέουν την ενασχόλησή σας με την ρομποτική και την έρευνα θα σας συνοδεύουν σε όλη σας τη ζωή. Είστε ήδη άξιοι ερευνητές», συνέχισε ενώ ανέφερε ότι πολλές από τις εφαρμογές που φτιάχνουν τα παιδιά μπορούν να φανούν χρήσιμες σε μία σειρά από τομείς.
Συγκεκριμένα, ανέφερε την ενέργεια, την ανακύκλωση, την προώθηση της ιστορίας και του πολιτισμού, την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων, την παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που ζουν σε δυσπρόσιτες περιοχές ή σε ΑΜΕΑ, τη λειτουργία του κράτους και των δήμων.
«Ο προσανατολισμός σας έχει προορισμό τον ίδιο τον άνθρωπο. Μας γεμίζετε με περηφάνια και ελπίδα ότι η Ελλάδα του αύριο έχει προοπτική. Όσα έχετε πετύχει είναι πηγή έμπνευσης και παράδειγμα δημιουργικότητας όλων μας. Όπου κι αν καταλήξετε μην ξεχάσετε την πατρίδα, τον τόπο που σας γέννησε. Η δική σας γενιά θέλουμε να ζήσει εδώ γιατί εσείς μπορείτε να πάτε την Ελλάδα πολύ ψηλά, να την κάνετε διεθνές κέντρο γνώσης, έρευνας και καινοτομίας», υπογράμμισε ο υπουργός Εσωτερικών.
Ν. Κεραμέως: Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την απόφαση για περαιτέρω ενδυνάμωση του σχολείου
«Θερμά συγχαρητήρια όχι μόνο για τη διάκρισή σας, αλλά πάνω απ΄όλα για τη συμμετοχή και την προσπάθεια», είπε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. «Είναι πολύ σημαντική η θέληση σας για συμμετοχή και η βούλησή σας να προσπαθείτε να ξεπερνάτε τον εαυτό σας. Αυτό για εμάς είναι η αριστεία», συνέχισε η κ. Κεραμέως.
Πρόσθεσε επίσης, ότι τέτοιες δράσεις ενισχύουν την απόφαση που έχει πάρει με τον πρωθυπουργού για περαιτέρω ενδυνάμωση του σχολείου. «Αποστολή του σχολείου δεν είναι μόνο να μαθαίνει γράμματα αλλά να βγάζει πιο σφαιρικά διαμορφωμένους πολίτες, με ευρύτερη διαπαιδαγώγηση. Μελετούμε την εισαγωγή νέων θεματικών στο σχολείο που έχουν να κάνουν και με την ρομποτική», ανέφερε η κ. Κεραμέως.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ