Ένα εικονίδιο παιδιού εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων του συστήματός της κρατήσεων για να ενημερώνει τους επιβάτες που έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.
Στον ιστότοπό της η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί.
Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.
Η κίνηση αυτή της JAL δίχασε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
«Σ’ευχαριστώ, @JAL_Official_jp που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών», έγραψε στο Twitter ο Ράχατ Άχμεντ, ένας επιχειρηματίας. «Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα», πρόσθεσε.
Αλλοι επέκριναν την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ αρκετοί έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ακουστικά ακύρωσης θορύβου.
«Είναι μωρά, όπως ήμασταν όλοι κάποτε. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε ανεκτικοί, ειδάλλως σύντομα θα υπάρχει ανάγκη για ένα διάγραμμα με τις θέσεις αυτών που αναπνέουν από το στόμα, αυτών που τους φεύγουν τα σάλια, αυτών που… αερίζονται, που πίνουν και ίσως για πολλά άλλα πράγματα στη ζωή», έγραψε ένας άλλος χρήστης, ο Τζ. Σάνταρ.
«Αισθανόμουν και έλεγα ακριβώς τα ίδια –αλλά αφότου απέκτησα τον γιο μου, έχω μεγάλη κατανόηση για τους γονείς που ταξιδεύουν με παιδιά», σχολίασε ένας άλλος, ο Άντριου Λιμ, ενώ μια άλλη χρήστης, η Τζιν Τζόνσον παρότρυνε αυτούς που ενοχλούνται: «Προμηθευτείτε ακουστικά ακύρωσης θορύβου και συνεχίστε τη μέρα σας». «Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που διαμαρτύρονται για τα μωρά που κλαίνε στο αεροπλάνο. Βάζω τα ακουστικά μου και δεν ακούω τίποτα», σημείωσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ