Μάλιστα, εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τη βιωσιμότητα των τοπικών καταστημάτων. Ως κύριος τρόπος υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αναφέρεται η αύξηση των αγορών από τοπικά καταστήματα (49%).
Παράλληλα, οι καταναλωτές σημειώνουν πως έχουν αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταστηματάρχες της γειτονιάς τους (28%), ενώ εμπιστεύονται όλο και περισσότερο προτάσεις αγορών που προέρχονται από γείτονές τους ή ανθρώπους που πραγματοποιούν αγορές στην ίδια τοπική κοινωνία (26%).
Επιπλέον, σχεδόν 3 στους 4 καταναλωτές (72%) σημειώνουν πως προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα από εμπόρους που γνωρίζουν, ενώ στο ίδιο ποσοστό (72%) δηλώνουν πως εμπιστεύονται πολύ περισσότερο τις προτάσεις τους για τις αγορές τους.
Η περίοδος του lockdown, εκτός από τη διάθεση υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έχει επαναφέρει και παραδοσιακές αξίες, καθώς το 58% των ερωτηθέντων δηλώνει πως χαιρετάει πιο αβίαστα τους γείτονές του σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Επιπλέον, 1 στους 5 (19%) αναφέρει πως διαθέτει εφεδρικό κλειδί του σπιτιού της διπλανής πόρτας, 44% δηλώνει πως βοηθάει τον γείτονά του στην παραλαβή διαδικτυακών παραγγελιών, ενώ το 18% των ερωτηθέντων σημειώνει πως έχει δημιουργήσει μια κοινή συνομιλία με τους γείτονές του στις πλατφόρμες και εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.
Handelsblatt: Πώς η Ελλάδα αποπληρώνει τα δάνεια βοήθειας νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα
Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει πως τα ταχυδρομεία, τα μπαρ, τα σχολεία, τα πάρκα και τα ψιλικατζίδικα αποτελούν τα χαρακτηριστικότερα σημείων της εκάστοτε γειτονιάς.
Από την έντυπη έκδοση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr