Το νέο «ψηφιακό πρόσωπο» του Οργανισμού παρουσιάστηκε χθες στο διαδικτυακό σεμινάριο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των φορέων κοινωνικής ασφάλισης των κρατών-μελών της Διεθνούς Ενωσης Κοινωνικής Ασφάλισης που διοργάνωσε ο ISSA European Network (IEN) με ομιλητή τον Α’ υποδιοικητή του ΕΦΚΑ, Αλέξανδρο Βαρβέρη.
Παρουσιάζοντας τα ψηφιακά βήματα που έχει κάνει ως τώρα ο ΕΦΚΑ, ο κ. Βαρβέρης έδωσε έμφαση στην περαιτέρω ψηφιοποίηση του συστήματος απονομής συντάξεων ώστε να εκδίδονται μέσα σε λίγα λεπτά από την ολοκλήρωση υποβολής της αίτησης σε όλους τους ασφαλισμένους (σήμερα η ψηφιακή απονομή αφορά αιτήσεις στον ΟΓΑ, συντάξεις χηρείας και Ταμεία του ΕΤΑΑ).
Τόνισε ιδιαίτερα τη χρησιμότητα του νέου τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών 1555 που λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για ασφαλιστικά και εργασιακά αιτήματα των πολιτών, ενώ αναφέρθηκε στις 50 διαδικτυακές υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τους πολίτες μέσα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού, εκ των οποίων 15 είναι διαθέσιμες και μέσω των ΚΕΠ αλλά και μέσω του myEFKALive (υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης για πολίτες).
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Ελένη Μενεγάκη: Δείτε την 13 ετών να πλατσουρίζει στην παραλία
- Βανδή-Μπισμπίκης: Ερωτικό καυγαδάκι ή η αρχή του τέλους
- Έβγαινε σε εκπομπή του OPEN και δεν την πήρε κανείς χαμπάρι – Πως είναι σήμερα η Μαιρούλα από το Κωνσταντίνου & Ελένης
- Τζένη Μπαλατσινού: Αποκάλυψε ότι κινδύνευσε η ζωή της στην τελευταία εγκυμοσύνη – Τι είπε για Κικίλια και Κωστόπουλο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr