Πρόκειται για το αναθεωρημένο από το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ στις 26 Απριλίου πρόγραμμα, το οποίο θα δημοσιευθεί άμεσα και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, την έγκριση και τη δημοσίευση του οποίου ζητούσαν οι θεσμοί.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», στις συνολικά 19 αποκρατικοποιήσεις περιλαμβάνονται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, το Ελληνικό, ο Αστέρας Βουλιαγμένης, η Αφάντου στη Ρόδο, ο ΔΕΣΦΑ, ο ΟΛΠ, ο ΟΛΘ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ και η παράταση της σύμβασης παραχώρησης και πώληση του 30% του μετοχικού κεφαλαίου στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Συντάξεις Δεκεμβρίου: Φτάνει η ώρα για τις πληρωμές - Όλες οι ημερομηνίες
Για αυτές τις εννέα ιδιωτικοποιήσεις, οι διαγωνισμοί είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε εξελίσσονται, ωστόσο, το Asset Development Plan του ΤΑΙΠΕΔ της 26ης Απριλίου περιελάμβανε και άλλες πωλήσεις συμμετοχών και ακινήτων που κατέχει, όπως το 17% της ΔΕΗ, το 65% της ΔΕΠΑ, το 35% των ΕΛΠΕ, την παραχώρηση για 35 χρόνια της Εγνατίας Οδού, τις μαρίνες Πύλου, Αλίμου και Χίου, την αξιοποίηση του 6% + 4% του ΟΤΕ (μετοχές που έχει το Δημόσιο και το ΙΚΑ αντίστοιχα και πρέπει να μεταβιβασθούν στο ΤΑΙΠΕΔ), πώληση του 23% της ΕΥΑΘ (κατέχει το 74% και πιθανολογείται μεταφορά του 51% στο νέο υπερταμείο), πώληση του 11% της ΕΥΔΑΠ, αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ και εφαρμογή νέου επιχειρηματικού σχεδίου (κατέχει το 90% μόνον των δικαιωμάτων ψήφου) και μεταβίβασή τους μετά έξι μήνες στο νέο υπερταμείο. Τέλος, προβλέπεται η πώληση των 90 περίπου ακινήτων που διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό του.
Όσον αφορά στα ακίνητα, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, σε αυτά βρίσκεται και η εξήγηση του πώς οι 23 ιδιωτικοποιήσεις του προηγούμενου ADP γίνονται τώρα 19 καθώς υπάρχει ομαδοποίηση υπό την κατηγορία με τίτλο «Ακίνητα» των ηλεκτρονικών δημοπρασιών ακινήτων, του ιππικού κέντρου Μαρκοπούλου, της ιδιωτικοποίησης της έκτασης Ποσείδι στη Χαλκιδική και της ενότητας «Αλλα ακίνητα» με την απαλοιφή της ενότητας τιτλοποίησης ακινήτων.
Ο στόχος για τα έσοδα του ΤΑΙΠΕΔ εκτιμάται στα 5,8 δισεκατομμύρια ευρώ έως και το 2018.