Αξίζει να σημειωθεί πως για 6 στις 10 επιχειρήσεις οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν μεταξύ 11% και 40%, για το 32% μεταξύ 11 και 20% και για το 28% μεταξύ 21 και 40%.
Από εκεί και πέρα, 1 στις 2 επιχειρήσεις (53%) πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των εμπορευμάτων, το 14% στο μεγαλύτερο μέρος των νέων παραλαβών, το 17% σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και το 13% σε εμπορεύματα stock.
Απολογισμός…
Σχετικά με τις πωλήσεις με βάση το μέγεθος της επιχείρησης, φαίνεται ότι οι πιο μικρές είχαν δυσμενέστερη εικόνα. Ενδεικτικά, το 70% των επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών μικρότερο των 30.000 ευρώ κατέγραψε πτώση πωλήσεων.
Μάλιστα, το 53% των επιχειρήσεων εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι ενδιάμεσες εαρινές εκπτώσεις δεν επηρεάζουν τον συνολικό τζίρο της ανοιξιάτικης – καλοκαιρινής περιόδου, ενώ ποσοστό 29% κρίνει ότι το συγκεκριμένο μέτρο έχει αρνητικό αντίκτυπο και 15% θετικό.
Παρά το γεγονός της υψηλής συμμετοχής των επιχειρήσεων στις ενδιάμεσες εαρινές εκπτώσεις, οι επιχειρηματίες θεωρούν ότι ο εν λόγω θεσμός δεν είναι θετικός στην επιχειρηματική δράση.
Κυριακή…
Οσον αφορά στη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή της εαρινής εκπτωτικής περιόδου η πλειονότητα ανέφερε ότι δεν επηρεάζει τον συνολικό τζίρο των ενδιάμεσων εαρινών εκπτώσεων (46%) και το 37% ότι έχει αρνητικό αντίκτυπο. Επίσης, επισημάνθηκε ότι η ανάγκη απασχόλησης προσωπικού την Κυριακή καλύπτεται, είτε προσωπικά από τον επιχειρηματία είτε με επέκταση του ωραρίου των ήδη υπαρχόντων υπαλλήλων, χωρίς, δηλαδή, να πραγματοποιηθούν επιπλέον προσλήψεις. Τέλος, τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις φαίνεται να καταγράφουν αύξηση του λειτουργικού κόστους από τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.
ΙΩΑΝΝΑ ΦΕΝΤΟΥΡΗ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]