Έως σήμερα τα κέρδη έρχονται με βασικό χαρακτηριστικό την αδιαφάνεια, ωστόσο πλέον η ΑΑΔΕ αναθεωρεί νόμους βάζοντας νέους κανόνες. Θα ελέγχονται, στο εξής, τα έσοδα και οι οικονομικές συναλλαγές αλλά και τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Στην κατάταξη που δημιουργείται, ανάλογα με την απήχηση διαμορφώνονται κατηγορίες, ξεκινώντας από τους νάνο influencers και φτάνοντας μέχρι τους mega. Εκεί τα ποσά για μια και μοναδική ανάρτηση μπορούν να «εκτοξευτούν».
«Ξεκινάμε από μερικές εκατοντάδες ευρώ από τους πιο μικρούς influencers και οι σελέμπριτις influencers μπορεί να φτάνουν και νούμερα που φτάνουν τους πενταψήφιο τα αριθμούς. Έχουμε φτάσει τα 200.000 ευρώ για μια πιο μακροχρόνια συνεργασία για την ελληνική αγορά» εξηγεί στην ΕΡΤ η υπεύθυνη Μάρκετινγκ, συντονίστρια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού, Χρύσα Φακή.
Ενώ προσθέτει: «Θα πιεστούν και οι άνθρωποι οι οποίοι αυτή τη στιγμή μπορούν να λειτουργούν αυθαίρετα σε αυτόν τον κλάδο, tα ποσά δε θα μειωθούν αντίστοιχα θα αυξηθούν γιατί θα μπει το κομμάτι της φορολόγησης οπότε οι επενδύσεις απλώς θα αυξηθούν κατά τον φορολογικό συντελεστή που τους αρμόζει».
Σημειώνεται πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει πλατφόρμα με τις νομικές υποχρεώσεις και τους κανόνες που οφείλουν να ακολουθούν όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ειδήσεις σήμερα
Επίδομα 1.300 ευρώ για όλους από το 2024 – Το νέο σύστημα υπολογισμού
Πόλεμος στο Ισραήλ: Γιατί οι Παλαιστίνιοι έχουν ως σύμβολό τους το καρπούζι [βίντεο]
Black Friday: Πώς μπορούμε να δούμε πόσο μεγάλη ευκαιρία είναι η προσφορά