«Οι δρόμοι αυτοί είναι ουσιαστικά το εθνικό οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και βασικό κριτήριο για την επιλογή τους ήταν το γεγονός ότι συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εθνικό δίκτυο και δέχονται τον μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο», σημείωσε χαρακτηριστικά στο ΑΜΠΕ.
Τόνισε ότι «προβλήματα υπάρχουν κατά καιρούς και οφείλονται είτε στην κακή σήμανση είτε στην προβληματική χάραξη, την κακή κατασκευή και την έλλειψη στηθαίων ασφαλείας – διότι κάτι τέτοιο δεν προβλεπόταν από τις αρχικές μελέτες και τους κανονισμούς που υπήρχαν την εποχή που εκπονήθηκαν αυτές οι μελέτες».
Ο αντιπεριφερειάρχης επισήμανε ότι «για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι η πρώτη φορά που θα γίνει μελέτη οδικής ασφάλειας» και υπογράμμισε: «Από το 2000 ξεκινήσαμε να μιλάμε για οδική ασφάλεια αλλά αρχίσαμε σιγά σιγά να το αντιμετωπίζουμε επιστημονικά, μέσα από μελέτες, μέσα από πιστοποιημένους ελεγκτές οδικής ασφάλειας μετά το 2010».
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις
Πώς αποζημιώνονται όσοι έπαθαν ζημιές από πτώση δέντρων στα αυτοκίνητά τους
Δημήτρης Σούρας: Πέθανε ο γνωστός ψυχίατρος - Συγκλονίζει το αποχαιρετιστήριο μήνυμά του
Εντυπωσιακές εικόνες και βίντεο από τη χειμερινή εκπαίδευση των Ευελπίδων
Αποπλάνηση 13χρονου: Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους η 35χρονη καθηγήτρια – Διαβάστε ποιοι είναι
Χαμός στο Δημοτικό Συμβούλιο στο Μεσολόγγι: Ούρλιαζε ο πρώην δήμαρχος «τους γ@@@σαμε»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr