Σύμφωνα με πληροφορίες του Opentv, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιοι από τους επιβάτες που επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean.
«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών, ενώ ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης και πρόσθεσε: «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια».
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Η συνεργασία, η κοινή προσπάθεια και η ευλογία του Θεού δίνουν λύση στα προβλήματα
Μία επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα του οpentv είπε πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο.
Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι:
«Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]