Παρά το γεγονός ότι οι υπόλοιποι σταθμοί αποφάσισαν να ενισχύσουν λίγο παραπάνω τις Παρασκευές, αυξάνοντας τα επεισόδια των σειρών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του προγράμματός τους, ο Άγιος Παΐσιος καταφέρνει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον όσον αφορά την τηλεθέαση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Άγιος Παΐσιος στο Mega πάτησε κορυφή με 21,7% με το MasterChef να μένει πιο πίσω με μεγάλη διαφορά (14,7%). Από εκεί και πέρα επικράτησαν μονοψήφια ποσοστά, αφού ο Άγιος Έρωτας σημείωσε 9,9%, το Grand Hotel 8,3% και το τελευταίο επεισόδιο του Reunion 6,2%.
Στο σύνολο ο Άγιος Παΐσιος είχε ξανά 21,7%, ο Άγιος Έρωτας 15,1% και το Grand Hotel 14,6%. Στο 12,8% έφτασε το MasterChef, ενώ το Reunion έκλεισε την πορεία του με 5,8%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό – 21,7%
MasterChef – 14,7%
Άγιος Έρωτας – 9,9%
Grand Hotel – 8,3%
The Reunion – 6,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό – 21,7%
Άγιος Έρωτας – 15,1%
Grand Hotel – 14,6%
MasterChef – 12,8%
The Reunion – 5,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.