Πλέον, οι συνδρομητές της Ντίσνεϊ φτάνουν τα 231,3 εκατομμύρια, ενώ το Netflix βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων με 232,5 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως έως και τον περασμένο Μάρτιο.
Θυμίζουμε ότι ο αριθμός των συνδρομητών της Ντίσνεϊ συνεχίζει την πτωτική του τάση, καθώς, στο προηγούμενο τρίμηνο, η πλατφόρμα είχε επίσης χάσει 2,4 εκατομμύρια συνδρομητές.
ΑΡΙΘΜΟΙ:
232,5 εκατ. συνδρομητές στο Netflix
231,3 εκατ. συνδρομητές στην Disney
55 εκατ. $ τα κέρδη του Netflix
Η Ντίσνεϊ ανακοινώνει τον αριθμό των συνδρομητών της συνολικά στις ψηφιακές πλατφόρμες που ελέγχει, οι οποίες είναι το Disney+, το Disney+ Hotstar, το Hulu και το ESPN+. Η πλατφόρμα που κάνει τη «ζημιά» στη Ντίσνεϊ είναι το Disney+ Hotstar, το οποίο έχει ως βάση την Ινδία και προσφέρει το περιεχόμενό του κυρίως στην Ινδία, τη Μαλαισία, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τη Σιγκαπούρη και το Βιετνάμ, αλλά είναι επίσης προσβάσιμο στις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία και τον Καναδά. Η εν λόγω πλατφόρμα σημείωσε πτώση στον αριθμό των συνδρομητών της κατά 8% στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, σε αντίθεση με τις άλλες τρεις πλατφόρμες του κορυφαίου στούντιο που σημείωσαν θετικά αποτελέσματα. Το Disney+ είχε αύξηση συνδρομητών κατά 1% (από 104,3 εκατομμύρια στους 104,9 εκατομμύρια), το Hulu είχε αύξηση, καθώς από 48.000.000 συνδρομητές ανέβηκε στους 48.200.000, όπως και το ESPN+, που ανέβηκε κατά 2% (από 24,9 εκατομμύρια συνδρομητές στους 25,3 εκατομμύρια).
Η αιτία που το Disney+ Hotstar «αιμορραγεί» είναι, σύμφωνα με τον Τύπο, η απώλεια των δικαιωμάτων μετάδοσης των αγώνων κρίκετ, άθλημα ιδιαίτερα δημοφιλές στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Τα έσοδα της Ντίσνεϊ από τις ψηφιακές πλατφόρμες είδαν αντίστοιχη πτώση κατά 659.000.000 δολάρια, γεγονός όμως που αντιμετωπίζεται με αισιόδοξη ματιά, καθώς οι απώλειες του προηγούμενου τριμήνου είχαν φτάσει το 1 δισ. δολάρια. Το Disney+ και το ESPN+ ήταν οι δύο πλατφόρμες που φρέναραν την πτώση των κερδών, καθώς πρόσφατα προχώρησαν σε αύξηση των συνδρομών. Το Hulu, όπως και το Netflix, παρουσιάζει κι αυτό σταθερά κέρδη τα τελευταία χρόνια, αλλά αντιμετωπίζει προβλήματα με τα διαφημιστικά του έσοδα.
Οσον αφορά στο Netflix, η γνωστή πλατφόρμα έχει τους περισσότερους συνδρομητές, με 232.500.000 παγκοσμίως. Το 2022 τελείωσε με 230.750.000 συνδρομητές, σχεδόν οκτώ εκατομμύρια περισσότερους από το τρίτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς, ενώ τα έσοδα έφτασαν τα 7,8 δισ. δολάρια με το τέλος της χρονιάς, αυξημένα κατά 1,9%. Τα κέρδη, βέβαια, «περιορίστηκαν» στα 55.000.000 δολάρια.
Μεγάλη ώθηση στα αποτελέσματα της πλατφόρμας έδωσε η σειρά του Τιμ Μπάρτον «Wednesday», που είναι η τρίτη πιο δημοφιλής στο Netflix από τότε που έκανε την εμφάνισή του στους δέκτες μας, με πάνω 1 δισ. ώρες θέασης σε όλο τον κόσμο έως το τέλος του 2022. Οι άλλες δύο είναι «Το παιχνίδι του καλαμαριού» (1,65 δισ. ώρες θέασης) και ο τέταρτος κύκλος του «Stranger Τhings» (1,35 δισ. ώρες θέασης).
Ακολούθως, το HBO Max/Discovery+ είχε περισσότερους από 96.000.000 συνδρομητές έως το τέλος του 2022, ενώ το Amazon Prime έχει ξεπεράσει τους 200.000.000 συνδρομητές σε όλο τον κόσμο ήδη από τις αρχές της περασμένης χρονιάς. Οσον αφορά στο Apple TV+, τα τελευταία στοιχεία που έγιναν γνωστά στον Τύπο ήταν από τον Ιούλιο του 2021 και ανέφεραν ότι η πλατφόρμα δεν ξεπερνούσε τους 20.000.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Ειδήσεις σήμερα
Έλον Μασκ: Aνακοίνωσε ότι βρήκε CEO για το Twitter – Και είναι γυναίκα
Εκλογές στην Τουρκία: Τo ροζ βίντεο που έβαλε… φωτιά στις κάλπες
Καιρός: Πού θα «χτυπήσουν» τα πρώτα 30άρια [βίντεο]