Ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 651,5 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 44%, έναντι 453,5 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ τα EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 73% σε 105,3 εκατ. ευρώ έναντι 60,8 εκατ. ευρώ το 2023 (περιθώριο EBITDA 16,2% έναντι 13,4%).
Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν κατά 192% στα 30,4 εκατ. ευρώ από 10,4 εκατ. ευρώ το 2023. Ενώ ενισχύθηκαν περαιτέρω οι επιδόσεις του κλάδου κατασκευών, με σημαντική βελτίωση των περιθωρίων κέρδους (περιθώριο EBITDA κατασκευών 10,4% έναντι 6,2% το 2023).
Βελτιωμένος ήταν και ο δείκτης καθαρού δανεισμού, με EBITDA στο 2,25x το 2024 από 3,64x το 2023, ενώ ο καθαρός δανεισμός και το τραπεζικό leasing αυξήθηκε κατά 16,5 εκατ. ευρώ, +7,5% από το 2023 και -49% από το 2020.
Η αξία του χαρτοφυλακίου συμμετοχών του Ομίλου σε παραχωρήσεις, ΣΔΙΤ και μαρίνες παραμένει υψηλή, προσφέροντας υψηλά προβλεπόμενα μερίσματα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Ο Όμιλος συμμετέχει επιλεκτικά στις διαγωνιστικές διαδικασίες για νέες συμβάσεις ΣΔΙΤ στη χώρα μας, μέσω της 100% θυγατρικής ΑΒΑΞ Παραχωρήσεις, η οποία έχει αναλάβει και τις σχετικές δανειακές υποχρεώσεις του Ομίλου.
Εντός του 2025, ο όμιλος έχει υπογράψει νέες συμβάσεις αξίας 39 εκατ. ευρώ ενώ υπάρχουν προς υπογραφή συνολικής αξίας 288 εκατ. ευρώ Συνυπολογίζοντας τα το ανεκτέλεστο υπόλοιπο την τρέχουσα περίοδο ανέρχεται σε 3,2 δις ευρώ περίπου, από 5 το οποίο το 51% αντιστοιχεί σε ιδιωτικά έργα και ΣΔΙΤ και το υπόλοιπο 49% σε δημόσια έργα, ενώ τα έργα εξωτερικού αντιπροσωπεύουν το 21% του συνόλου.
Τέλος η διοίκηση θα προτείνει στους μετόχους κατά την προσεχή ετήσια Γενική Συνέλευση τη διανομή μεικτού μερίσματος 0,07 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2024, που αντιστοιχεί στο 34,5% των καθαρών κερδών, έναντι 0,03 ευρώ ανά μετοχή στην προηγούμενη χρήση.