Πρόκειται για αλλαγές που λογικά θα κριθούν από τον παραχωρησιούχο αν καθιστούν το έργο βιώσιμο ή μη, αφού εμφανώς ανατρέπουν τους όρους του διαγωνισμού.
Οπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η Κομισιόν ζητεί αύξηση του ετήσιου τιμήματος και μείωση του χρόνου παραχώρησης από 60 στα 37 έτη.
Επίσης, αναφέρει την ανάγκη αύξησης της ελάχιστης επένδυσης από τα 35 στα 55. Αν δεν υπάρξει συμβιβασμός, έστω και την τελευταία στιγμή, η Ελλάδα κινδυνεύει με απαίτηση επιστροφής περίπου 250 εκατ. ευρώ στην Ε.Ε. για τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την ανάπτυξη του εμπορευματικού συγκροτήματος στο Θριάσιο, μέρος του οποίου είναι και το ακίνητο που παραχωρήθηκε στη ΘΕΚ Α.Ε.
Η εμπλοκή στις Βρυξέλλες κρατά σχεδόν δύο χρόνια, καθώς επελέγη μία αντίστροφη διαδικασία, πρώτα να υπογραφεί το έργο και μετά να ζητηθεί η έγκριση της Ε.Ε.
Ενας πολύτιμος χρόνος που χάθηκε για τη μεγαλύτερη επένδυση στον χώρο των logistics της χώρας. Η ΘΕΚ Α.Ε. (80% η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ., 20% η Goldair Cargo) ανέλαβε την κατασκευή και τη διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου με τίμημα 31 εκατ. ευρώ, τα 10 εκατ. από τα οποία αφορούν το εφάπαξ τίμημα και τα υπόλοιπα το ετήσιο μίσθωμα.
Η σύμβαση, επίσης, προβλέπει και επένδυση 150 εκατ. ευρώ σε διάστημα πέντε ετών, για την κατασκευή του μεγαλύτερου εμπορευματικού κέντρου στη χώρα. Την κατασκευή υπενθυμίζεται ότι την έχει αναλάβει η Μυτιληναίος.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr