» Wolt
Πριν από λίγες ημέρες, η Wolt, ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης ντελίβερι μετά την efood, ανακοίνωσε τη σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece, και κάνοντας το πρώτο βήμα για την είσοδό της στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της φινλανδικής μητρικής της, δημιουργεί το πρώτο της ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, από το οποίο οι πελάτες της θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις καθημερινές αγορές τους.
Η νέα υπηρεσία θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας και σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης προσφέροντας μεγάλη γκάμα προϊόντων και τη δυνατότητα παράδοσης μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για το φαγητό.
Επίσης, θα δίνεται στους πελάτες η δυνατότητα live tracking (παρακολούθηση της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο), αλλά και να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προπαραγγελία με ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές. Τέλος, θα διαθέτει και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία υπόσχεται ότι θα απαντάει στις κλήσεις των πελατών σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Σημειώνεται ότι το πρώτο Wolt Market λειτούργησε στο Ελσίνκι τον περασμένο Σεπτέμβριο και πλέον μετρά ήδη τρία σημεία πώλησης. Αν και μοιάζει με μικρό κατάστημα σούπερ μάρκετ, οι καταναλωτές δεν μπορούν να το επισκέπτονται, παρά μόνο να αποστέλλουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά στην εφαρμογή της Wolt, όπως κάνουν και με τα εστιατόρια, και οι υπάλληλοι να τις παραλαμβάνουν, να τις συγκεντρώνουν και να ετοιμάζουν τα ψώνια, τα οποία στη συνέχεια τα παραλαμβάνει ο μεταφορέας της και τα παραδίδει σε διάστημα περίπου μισής ώρας στον πελάτη.
Αυτήν τη στιγμή, το ελληνικό κατάστημα βρίσκεται σε συζητήσεις με προμηθευτές για να κλείσουν συμφωνίες για τα προϊόντα που θα διατίθενται μέσα από την πλατφόρμα.
» efood
Αντίστοιχα, η efood, η μεγαλύτερη πλατφόρμα online delivery φαγητού στην Ελλάδα, επεκτείνει τη συνεργασία που ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο -εν μέσω πανδημίας- με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης σε ακόμη 5 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Αντικείμενο της συνεργασίας τους αποτελεί η πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων της Σκλαβενίτης μέσω της efood και η παράδοσή τους στην πόρτα του καταναλωτή.
Μέσα στους δύο πρώτους μήνες το efood πέτυχε την πλήρη κάλυψη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ πλέον η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στον Βόλο και τη Λάρισα, ενώ επόμενοι σταθμοί είναι η Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο Κρήτης.
Οι πελάτες των εν λόγω περιοχών θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τα ψώνια τους από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης μέσα από τη δημοφιλή πλατφόρμα επιλέγοντας ανάμεσα σε πάνω από 2.500 προϊόντα και στη συνέχεια να τα παραλαμβάνουν στην πόρτα τους άμεσα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση αποστολής!
Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται αυθημερόν για παραγγελίες μέχρι τις 4 μ.μ. ή την επόμενη ημέρα για παραγγελίες μετά τις 4 το απόγευμα.
» delivery.gr
Στο ίδιο πλαίσιο, η ψηφιακή πλατφόρμα delivery.gr τον περασμένο Νοέμβριο συνήψε συνεργασία με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος δημιουργώντας μια εφαρμογή (application), η οποία φιλοξενεί πάνω από 2.500 κωδικούς της αλυσίδας και παραδίδει τις παραγγελίες στους πελάτες σε δύο μόνο ώρες.
Η νέα υπηρεσία ξεκίνησε ήδη σε Αττική – Θεσσαλονίκη και σταδιακά επεκτείνεται σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα, φέρνοντας τα προϊόντα σε όλο και περισσότερες πόρτες. Απαιτείται ελάχιστη παραγγελία 25 ευρώ, ενώ μέσα από το delivery.gr οι καταναλωτές μπορούν να δουν όλες τις εβδομαδιαίες προσφορές και να μαζέψουν πόντους με κάθε παραγγελία και να τους εξαργυρώσουν με δώρα.
» BOX
Μία ακόμα εταιρία ντελίβερι φαγητού, η BOX της Cosmote, εγκαινίασε πριν από λίγο καιρό τη συνεργασία της με τις Μασούτης και Κρητικός, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραγγέλνουν -με παράδοση ακόμα και αυθημερόν- όλα τα προϊόντα των εν λόγω αλυσίδων (πάνω από 10.000 κωδικούς/αλυσίδα), σε περισσότερες από 50 πόλεις της Ελλάδας.
«Εχοντας σήμερα πάνω από 5.000 συνεργάτες πανελλαδικά, το BOX συνεχίζει τη δυναμική του πορεία στην ελληνική αγορά, κάνοντας το επόμενό του βήμα στην online παραγγελία και τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Η ψηφιακή ανάπτυξη, αλλά και η πρόσφατη υγειονομική κρίση έχουν επιταχύνει την άνοδο του online delivery στην Ελλάδα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την περίοδο του lockdown και μετά, έχουν διπλασιαστεί οι παραγγελίες μέσω του BOX. Θα ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες με αλυσίδες τροφίμων», σημείωσε πρόσφατα ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr