Δεν γνωρίζω ποιος ήταν ο εμπνευστής του σποτ, ούτε αν ήταν πολύ ή λίγο λαϊκίζον, ωστόσο η ουσία είναι πως τα ψυγεία δεν γεμίζουν -όπως είπε-, αλλά ούτε και αδειάζουν -όπως δεν είπε- με επικοινωνιακά τεχνάσματα. Επίσης, η χρησιμότητα ή μη οικονομικών βοηθημάτων όπως το Market Pass σίγουρα δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από ένα κόμμα που ως μοναδική πολιτική ανάπτυξης είχε τα επιδόματα φτώχειας.
Τι είπε λοιπόν η κυρία Δούρου μπροστά από το γεμάτα με τάπερ ράφια του ψυγείου της; Οτι ο μπακαλιάρος δεν θα φθάσει φέτος σε όλα τα τραπέζια και ότι, αν ξαναέρθει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα εφαρμόσει τις πολιτικές που εφάρμοζε μέχρι το 2019. Ας θυμηθούμε λοιπόν τις πολιτικές της πρώτης φοράς Αριστερά. Εκλεισε τις τράπεζες, οι πολίτες περίμεναν με τις ώρες στις ουρές όχι για να αγοράσουν μπακαλιάρο, αλλά για να βγάλουν λίγα ευρώ, αύξησε τον ΦΠΑ στα τρόφιμα, αύξησε όλους τους φορολογικούς συντελεστές, γονάτισε τη μεσαία τάξη, τσάκισε τους ελεύθερους επαγγελματίες με αύξηση της προκαταβολής φόρου στο 100% (!), μείωσε το αφορολόγητο, μεταβίβασε την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ στο Υπερταμείο για 99 χρόνια, αποθάρρυνε τις ιδιωτικές επενδύσεις, αδιαφόρησε για τους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα. Και ψήφισε ένα τρίτο, αχρείαστο Μνημόνιο.
Χαμένοι στο πρωτόκολλο
Καθώς οδεύουμε προς τις εκλογές θα ακούσουμε και θα δούμε πολλά ακόμα. Ομως οι πολίτες έχουν μνήμη. Και το κυριότερο, η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου έχει πια μάθει να ξεχωρίζει τα λόγια και τις πολιτικές ουσίας από τα ανέξοδα σόου μπροστά σε ψυγεία ή πάνω σε τρακτέρ.