Πριν από λίγες μέρες, εξέδωσε ανακοίνωση 185 λέξεων, με την οποία επιχειρεί να καυτηριάσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα και να επιρρίψει ευθύνες. Μία ακόμη προσπάθεια άσκησης αντιπολίτευσης. Διμέτωπη επίθεση σε κυβέρνηση και δημοτική Αρχή.
Αφορμή στάθηκε έρευνα εταιρίας ασφάλειας οχημάτων, σύμφωνα με την οποία οι Θεσσαλονικείς μένουν ακινητοποιημένοι στα οχήματά τους συνολικά 84 ώρες το χρόνο. Δηλαδή, περίπου 3,5 μέρες. Ζώντας στη Θεσσαλονίκη και μετακινούμενος (δηλαδή ορισμένες φορές προσπαθώντας να μετακινηθώ) με το αυτοκίνητό μου, δεν προτίθεμαι να αμφισβητήσω τα αποτελέσματα της έρευνας.
Στόχος του Μασκ: Τα εργασιακά δικαιώματα
Ομως, θεωρώ αυθαίρετες τις διαπιστώσεις και τις ευθύνες που επιρρίπτει η κ. Νοτοπούλου. Κάνει νύξη για τις αστικές συγκοινωνίες (χωρίς να κατονομάζει τον ΟΑΣΘ), ενώ αναφέρεται ονομαστικά και στο μετρό. Υποστηρίζει ότι «η πόλη σήμερα θα είχε 350 νέα λεωφορεία, αλλά και μετρό. Αντ’ αυτού, έχουμε 50 σαπάκια από τη Λειψία και αμέτρητες ώρες ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό της πόλης». Κάνει πραγματικά εντύπωση το γεγονός ότι τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρονται στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ξεχνώντας πως η κυβέρνησή τους ήταν αυτή που κατέστρεψε τον ΟΑΣΘ. Πρώτα φρόντισαν να τον στραγγαλίσουν οικονομικά και στη συνέχεια, καθοδηγούμενοι από τις εμμονικές αντιλήψεις τους, τον κρατικοποίησαν, βάζοντας στην ουσία την ταφόπλακα στο μοναδικό Μέσο Μαζικής Μεταφοράς της πόλης. Ο ΟΑΣΘ είχε προβλήματα και πριν την έλευση του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Αλλά κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει ότι επί ΣΥΡΙΖΑ από τα 500 αστικά λεωφορεία κυκλοφορούσαν μόλις τα 150. Οτι το να πετύχεις διερχόμενο αστικό λεωφορείο στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης ήταν πιο σπάνιο από το να κερδίσεις το λαχείο. Και όμως, εξακολουθούν να υποστηρίζουν την καταστροφική πολιτική τους. Και σε ό,τι αφορά στο μετρό, αυτό δεν θα λειτουργούσε σε πλήρη ανάπτυξη σήμερα. Ο σταθμός «Βενιζέλου» δεν θα μπορούσε να κατασκευαστεί με τη μέθοδο της παραμονής των αρχαιοτήτων, όπως είχε υιοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Και αν τελικά βρισκόταν κάποια «μαγική» λύση, θα ήταν πιο ακριβή και οι συρμοί θα έπρεπε να αναστείλουν τα δρομολόγιά τους σχεδόν 18 μήνες για την κατασκευή του πολύπαθου σταθμού.
Εχουμε μεγαλώσει στη συγκεκριμένη πόλη, η οποία πάντα έπασχε από το κυκλοφοριακό. Και επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ και επί δημαρχίας Παπαγεωργόπουλου και Μπουτάρη. Και το πρόβλημα δεν είναι η κεντρική εξουσία ή η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αλλά η πολεοδομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, με ένα εξαιρετικά «στενό» κέντρο, από το οποίο διέρχεται αναγκαστικά μεγάλος όγκος οχημάτων.
«Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί», ισχυρίστηκε στην ανακοίνωσή της η κ. Νοτοπούλου. Οπως ακριβώς είχε εξαντληθεί και η υπομονή των επιβατών, οι οποίοι επί ΣΥΡΙΖΑ περίμεναν 45 λεπτά στη στάση μήπως και περάσει κάποιο λεωφορείο…