ΑΝ, ΠΑΝΤΩΣ, υπάρξει συμφωνία για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, τότε αυτό θα αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη ιστορική εθνική επιτυχία και ένα παγκόσμιο γεγονός, που θα τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας. Και δεν είναι μόνο το ότι θα υπάρξουν ουρές στο Μουσείο της Ακρόπολης. Πρόκειται για κάτι πολύ πιο σημαντικό. Για μια ακόμα αναβάθμιση του brand της Ελλάδας. Γιατί, όταν μια υπερδύναμη, όπως η Βρετανία, λέει «ναι» σε ένα τόσο ισχυρό διακύβευμα, τότε αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα ως μέγεθος έχει αλλάξει επίπεδο.
ΑΚΟΜΑ, όμως, και να μην υπάρξει τελικά συμφωνία για τα Γλυπτά του Παρθενώνα, αποδεικνύεται κάτι επίσης σημαντικό για τη χώρα μας. Πως ύστερα από πολλά χρόνια, κατά τα οποία εμφανιζόταν ως ένα κράτος παρίας της Ευρώπης, ένα κράτος χρεοκοπημένο και διαλυμένο, με κατοίκους… τεμπέληδες, τώρα πια αντιμετωπίζεται ως μία χώρα υγιής που προοδεύει σε όλους τους τομείς.
Η ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ του brand της Ελλάδας αποτελεί επίτευγμα του Κυριάκου Μητσοτάκη και της κυβέρνησης της Ν.Δ. Αξίζει μόνο να θυμηθούμε πώς αντιμετωπιζόταν η χώρα μας από την υπόλοιπη Ευρώπη και τι έγραφαν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης την εποχή των μνημονίων και τι συμβαίνει τώρα.
Υπεροψία και μέθην είχεν ο Μπασάρ…
Η ΕΛΛΑΔΑ παίρνει εύσημα για την πορεία της οικονομίας, την ώρα που η Γαλλία, η Γερμανία και άλλες χώρες της Ευρώπης αντιμετωπίζουν υψηλά ελλείμματα και αύξηση του δημόσιου χρέους. Η ελληνική οικονομία αναπτύσσεται με ρυθμό τριπλάσιο σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και δανείζεται πιο φθηνά από τη Γαλλία και την Ιταλία.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ, εταιρίες-κολοσσοί αποφασίζουν να επενδύσουν στην Ελλάδα. Κάτι που μέχρι το 2019, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έστελνε «τους επενδυτές στα τσακίδια», φάνταζε ως ανέκδοτο. Και δεν είναι μόνο η οικονομία. Μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με την ψηφιοποίηση του κράτους, την ώρα που οι Γερμανοί πολίτες τρέχουν να κάνουν έντυπες αιτήσεις χαμένοι μέσα στη γραφειοκρατία. Ενώ γερμανικά μέσα ενημέρωσης περιγράφουν το μετρό της Θεσσαλονίκης ως ένα από τα πιο όμορφα στον κόσμο και ψάχνουν να δουν πώς κατάφερε η Ελλάδα να διαθέτει ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης «112» για ακραία φυσικά φαινόμενα.
ΚΑΙ ΗΤΑΝ η Ελλάδα, με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που πρωταγωνίστησε στο να υπάρξουν εμβόλια κατά του κορονοϊού στην Ευρώπη, αλλά και στη δημιουργία του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως θα πρωταγωνιστήσει ώστε η αναπτυξιακή έκθεση Ντράγκι να λάβει σάρκα και οστά.
ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ξαναπεί. Δεν γίναμε… Σκανδιναβία. Και το πρόβλημα βρίσκεται στις τσέπες των πολιτών. Σταδιακά υλοποιούνται οι πολιτικές, που θα φέρουν καλύτερες ημέρες. Εχει γίνει, όμως, ένα σημαντικό βήμα. Η Ελλάδα έχει αναβαθμιστεί σε ένα υγιές και σημαντικό κράτος-παίκτη στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα.