Ο τομέας ευθύνης περιλαμβάνει πολλά και σύνθετα αντικείμενα στα οποία ήδη καταγράφεται πρόοδος, αλλά χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Επιλύθηκε η εκκρεμότητα της έκδοσης των αδειών οδήγησης, όπου περισσότεροι από 100 χιλιάδες συμπολίτες μας δεν μπορούσαν να βγάλουν το δίπλωμά τους εξαιτίας του ανεφάρμοστου νόμου της προηγούμενης κυβέρνησης.
Συγκροτήσαμε μια νέα επιτροπή και μέσα στο πρώτο εξάμηνο του νέου έτους περιμένουμε την τελική της πρόταση για το πλαίσιο έκδοσης αδειών οδήγησης. Η κατεύθυνση είναι μια απλούστερη διαδικασία με τη συνδρομή της ψηφιακής τεχνολογίας και, ταυτόχρονα, να θεραπευτούν παθογένειες του παρελθόντος στο πεδίο της διαφάνειας.
Στόχος της σημερινής κυβέρνησης είναι να βελτιώσει την καθημερινότητα του πολίτη και γι’ αυτό καταβάλλεται μια εργώδης προσπάθεια αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών.
Τον Ιούλιο του 2019 τα στοιχεία υλικού και προσωπικού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ήταν αποκαρδιωτικά.
Επισκευάστηκαν δεκάδες οχήματα, καλύφθηκαν βάρδιες οδηγών που ήταν κενές, διαγραμμίστηκαν πάλι οι λεωφορειολωρίδες και αυξήθηκε κατά μισό λεπτό η συχνότητα των δρομολογίων σε μετρό και ηλεκτρικό.
Κλιμάκωση χωρίς κέρδος
Το επόμενο στάδιο είναι η ανανέωση του γηρασμένου στόλου των λεωφορείων, όπου φιλοδοξούμε να προχωρήσουμε σε έναν μεγάλο διαγωνισμό που θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την προμήθεια οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αυτός ο νέος στόλος θα καλύψει τις ανάγκες της επόμενης δεκαετίας.
Στον σιδηρόδρομο, λύθηκε μετά από 19 χρόνια ο γόρδιος δεσμός της υπογειοποίησης των Σεπολίων και αποτρέψαμε τον κίνδυνο να χαθούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από κοινοτικούς πόρους. Η περάτωση του έργου θα βελτιώσει τη συχνότητα των δρομολογίων και θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, ευνοώντας τη μικροκινητικότητα.
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας καθίστανται προτεραιότητα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο με την έναρξη της νέας χρονιάς θα παρουσιάσει πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη δράσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πόλεων.
Τον Ιανουάριο, επίσης, πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας των υδατοδρομίων. Είναι ο καρπός μιας επίπονης δουλειάς που έγινε μέσα σε τρεις μήνες, με σκοπό να απλοποιηθεί το υπάρχον ανεφάρμοστο θεσμικό πλαίσιο και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε να πετάξουν υδροπλάνα στην Ελλάδα.
Μια ευχή για το 2020, λοιπόν, θα ήταν να γίνουν οι πρώτες πτήσεις υδροπλάνων μέσα στο έτος, εφόσον εκδηλωθεί και το ανάλογο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Κεντρική μας πολιτική επιλογή στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι να αρθούν εμπόδια στην οικονομική δραστηριότητα και να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες σε όλα τα επίπεδα του μεταφορικού έργου.
Καλή και δημιουργική χρονιά!
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής