Γράφει ο Γιάννης Τσαπρούνης*
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ κατηγόρησε την εταιρεία «Taxibeat» ότι έχει έδρα στο Λονδίνο, πως έχει «ασυλία» σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, ότι συμμετέχουν offshore εταιρείες στο μετοχολόγιό της και πως δεν πληρώνει φόρους στη χώρα μας. Αν και ο ιδρυτής της «Taxibeat» απάντησε πως στα έξι χρόνια λειτουργίας η εταιρεία έχει καταβάλει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια ευρώ για φόρους στο κράτος, ας υποθέσουμε ότι ο υπουργός Μεταφορών έχει δίκιο σε όσα λέει.
Η Δώρα, η Γαρυφαλλιά και αύριο;
ΕΧΕΙ σκεφτεί για ποιο λόγο χιλιάδες επιχειρήσεις που είχαν έδρα στη χώρα μας έχουν «μεταναστεύσει» στο εξωτερικό; Αραγε το αποφάσισαν επειδή είναι… φοροφυγάδες ή μήπως γιατί η εκτίναξη φόρων και εισφορών τις εξοστράκισε; Μήπως επειδή πετυχαίνουν και καλύτερους όρους δανεισμού ύστερα από το τραπεζικό σοκ του 2015 με τα capital controls; Αλήθεια, ο υπουργός γνωρίζει πώς λειτουργεί η παγκοσμιοποιημένη οικονομία;
ΜΗΠΩΣ θεωρεί ότι πρέπει να μπει λουκέτο και στην Coca Cola και στη ΦΑΓΕ που μετέφεραν την έδρα τους στο εξωτερικό; Και επειδή μοιάζει να ενοχλείται από την παρουσία off shore σε μετοχολόγια εταιρειών μπορεί να ενημερώσει τους πολίτες σε ποιον ανήκει η off shore που κατέχει ποσοστό μετοχών στην εφημερίδα «Αυγή», η οποία ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ και χρηματοδοτείται από την Κουμουνδούρου; Και, τέλος, όταν στην κυβέρνηση προσκαλούν επενδυτές, απευθύνονται σε ξένες εταιρείες και funds ή μόνο σε ντόπιους;
ΘΑ ΗΤΑΝ προτιμότερο ο υπουργός Μεταφορών από το να γίνεται συνήγορος συνδικαλιστών τύπου Λυμπερόπουλου και να προσπαθεί να γυρίσει τη χώρα τριάντα χρόνια πίσω, να ασχοληθεί με το πώς θα κάνει πιο εύκολη και πιο φτηνή τη χρήση των μέσων μεταφοράς. Με αυτό τον τρόπο θα αποδείξει ότι παράγει έργο προς όφελος της κοινωνίας. Οχι, καταγγέλλοντας εταιρείες ή δακρύζοντας στη Βουλή για τις αποκρατικοποιήσεις.
*Ο Γιάννης Τσαπρούνης είναι διευθυντής σύνταξης του Ελεύθερου Τύπου
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου