Το σεμινάριο «Smart 4 fooD» θα υλοποιηθεί σε ένδεκα (11) εργαστήρια από 17.00 έως 21.00 κάθε Τρίτη 3/5/2022, 10/5/2022, 17/5/2022, 24/5/2022, 31/5/2022, και την Τετάρτη 1/6/2022, Παρασκευή 3/6/2022, Δευτέρα 6/6/2022, Τρίτη 7/6/2022 & Πέμπτη 9/6/2022.
Το Σεμινάριο σχεδιάσθηκε πάνω στην προσέγγιση των προϊόντων «boutique» της Γιολάντας Τότσιου (PhD, Innovation & Quality Consultant) και η ετοιμασία του προγράμματος έγινε σε συνεργασία με τον Αντώνη Οικονόμου (Project Manager Innovathens) και τον Γεράσιμο Τζαμαρέλο (Educational Manager Innovathens).
Το διαρκείας 44 ωρών (11 ημέρες, 17.00-21.00) εκπαιδευτικό σεμινάριο-εργαστήριο περιλαμβάνει (1) Έρευνα & Τεχνολογία (Νέες τεχνολογίες και Ανθρώπινο δυναμικό), (2) Προδιαγραφές Ποιότητας (Υγιεινή & Διασφάλιση Ποιότητας,Premium Quality), (3) Πιστοποίηση και (4) Σύνδεση με τοπικά χαρακτηριστικά (Ταυτότητα, Διαχρονικότητα, «Μύθος» προϊόντος). Επίσης Logistics & Marketing των προϊόντων boutique και Management & monitoring επιχειρήσεων προϊόντων boutique.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πρακτικές οριζόντιας διασύνδεσης ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αγροτικής παραγωγής και ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (γαστρονομίας) με τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ, με ενδεικτικές δράσεις όπως: Παλέτα τοπικών τυριών, Μεζές για ούζο- τσίπουρο, Ελληνικό πρωινό, Σύνθετα φαγητά και συνταγές τοπικής γαστρονομίας, Μοναστηριακή διατροφή, Οινοτουρισμός, Γαστρονομία ποιότητας, Γαστρονομικός τουρισμός, Τοπογνωσία, Πατριδογνωσία τροφίμων, Οικοτεχνία & Αγροτουρισμό.
Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με ένα Workshop, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε ομάδες 3-4 ατόμων και θα σχεδιάσουν το φάκελο για κάποιο προϊόν, παραδοσιακό ή premium quality, θα τονίσουν την ανάδειξη της σημασίας του «branding» ή θα καταθέσουν κάποια ιδέα για τη σύνδεση της τοπικής αγροτικής παραγωγής, με τον τουρισμό και τον πολιτισμό.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία αλλά και μέσω zoom. Για συμμετοχή μέσω zoom, πρέπει να επικοινωνήσετε στο [email protected].
Το κόστος συμμετοχής είναι: Early Bird €390 έως 22/4/2022, κανονικό Booking €450 & για Μέλη Innovathens €250.
Το σεμινάριο σχεδιάσθηκε πάνω στην προσέγγιση των προϊόντων «boutique» της Δρ Γιολάντας Τότσιου και η ετοιμασία του προγράμματος έγινε σε συνεργασία με τον κ. Αντώνη Οικονόμου (Innovathens) και τον κ Γεράσιμο Τζαμαρέλο (Innovathens).
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Σε διάλογο το υπουργείο Ανάπτυξης με τους παραγωγούς
Η Ελλάδα είναι τρίτη παγκοσμίως σε βιοποικιλότητα χώρα, με 6.300 φυτά, από τα οποία τα 1470 αυτοφυή ενδημικά (ενδεικτικά η διπλανή Βουλγαρία έχει 125, η Αλβανία έχει 26 και η Γερμανία 15 συνολικά ενδημικά αυτοφυή!)
Η Ελλάδα είναι ο δεύτερος ζωντανός πολιτισμός, με πρώτη την Κίνα. Οι Έλληνες με τα ίδια γράμματα, με τις ίδιες λέξεις με τις ίδιες προτάσεις εννοούν περίπου τα ίδια νοήματα για 3.500 χρόνια συνεχώς. Υπήρξαν και άλλοι πολιτισμοί αλλά τώρα πλέον είναι νεκροί πολιτισμοί (Ασύριοι, Ινκας, Αιγύπτιοι κλπ)
Η Ελλάδα είναι ένας βράχος ριγμένος στην θάλασσα με το 76% του εδάφους της πάνω από 600μ υψόμετρο, και ταυτόχρονα 15.500 χιλιόμετρα ακτογραμμής, που δίνει εξαιρετικά μικροκλίματα και ιδιαιτερότητες.
Στην νέα εποχή της meta covid-19 ομογενοποιημένης προβληματικής παγκοσμιοποίησης η τοπικοποίηση-τοπικότητα-locality είναι απαίτηση επιβίωσης αλλά και αειφορίας (βιωσιμότητας) η ικανότητα συνδυασμού της παραγωγής από αυτοφυή ή αυτόχθονα, της τοπικής παραγωγής, της τοπικής επεξεργασίας με βάση τον τοπικό πολιτισμό (γαστρονομία, συνταγές), της Τοπικής Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της τοπικής κατανάλωσης είναι μια απαίτηση.
Σε αυτήν την απαίτηση απαντά επαρκώς το υβριδικό σεμινάριο «Smart 4 fooD» στο Innovathens που αφορά τα προϊόντα «boutique» και τις σύγχρονες τάσεις που μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα των θησαυρών της ελληνικής γης. Από την Τρίτη, 3 Μαΐου 2022 έως την 9 Ιουνίου 2022, στις 17.00-21.00 στο Innovathens, [email protected].
Ειδήσεις σήμερα
Moskva: Οι πρώτες εικόνες από το καταδρομικό στις φλόγες και με κλίση!
Ρούλα Πισπιρίγκου: Την «καίνε» οι 27 αναζητήσεις στο Ιντερνετ για κεταμίνη και άλλα φάρμακα
Θεσσαλονίκη: Τα έσπασαν όλα σε πατσατσίδικο πελάτες που δεν είχαν πιστοποιητικό