Γράφει η Ευανθία Καρρά
Όπως ήταν φυσικό δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί και μία από τις βασικές δραστηριότητες των ανθρώπων. Ποια είναι αυτή; Η σεξουαλική επαφή. Το συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει να κάνει με αυτόνομους ανθρώπους, αλλά είναι ένα σοβαρό πρόβλημα σε μεγάλες χώρες του πλανήτη. Και αυτό διότι επηρεάζεται άμεσα ο πληθυσμός καθώς δεν γεννιούνται παιδιά.
Μπορεί κάποιοι να σκεφτούν πως η μείωση της σεξουαλικής δραστηριότητας έχει ως συνέπεια τη μείωση του πληθυσμού της Γης, κάτι που είναι σα γεγονός είναι καλό αφού ο πλανήτης μας έχει υπερπληθυσμό. Αυτό όμως δεν ισχύει για τις χώρες που ακολουθούν οι οποίες σε αντίθεση με την Ελλάδα που ταλαιπωρείται χρόνια από το δημογραφικό, είδαν ξαφνικά τον πληθυσμό τους να μειώνεται δραματικά.
Οι κυβερνήτες σκέφτηκαν πως πρέπει να λάβουν δραστικά μέτρα προκειμένου να σώσουν τον πληθυσμό τους κάνοντας τον σεξουαλικά ενεργό και καταπολεμώντας έτσι το δημογραφικό. Πρόσφατο παράδειγμα είναι η Ισπανία στην οποία προσελήφθη ειδικός σύμβουλος για το… σεξ ο οποίος έχει στόχο να κάνει τους κατοίκους και πάλι φλογερούς Λατίνους εραστές!
Στο ET Magazine του EleftherosTypos.gr σας παρουσιάζουμε τις χώρες όπου η σεξουαλική δραστηριότητα τον κατοίκων έχει μειωθεί δραματικά με αποτέλεσμα η υπογεννητικότητα να «θερίζει» το 2017. Οι Αρχές όμως δεν έμειναν άπραγες αφού προσφέρουν από χρήματα μέχρι… καταψύκτες σε όσους αποφασίσουν να κάνουν παιδιά!
Χόνγκ Κονγκ: Το 2017 διαπιστώθηκε πως σε κάθε γυναίκα κάτοικο αντιστοιχεί 1,8 παιδιά. Ήδη από το 2013 οι Αρχές προσπάθησαν να καταπολεμήσουν τα σημάδια της υπογεννητικότητας που είχαν ήδη κάνει την εμφάνιση τους δίνοντας χρήματα σε όποιο ζευγάρι αποκτούσε παιδί. Το συγκεκριμένο πλάνο εφαρμόζεται με επιτυχία στη Σιγκαπούρη. Πέρασαν όμως τέσσερα χρόνια και ακόμα δυστυχώς το πρόβλημα της υπογεννητικότητας παραμένει και οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ είναι από τους λιγότερο σεξουαλικά ενεργούς στον πλανήτη.
Ιταλία: Το 2017 διαπιστώθηκε πως σε κάθε Ιταλίδα αντιστοιχούν 1,43 παιδιά, ένα ποσοστό πολύ κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Τα τελευταία χρόνια που έκανε την εμφάνιση της η υπογεννητικότητα στη γείτονα χώρα, οι αρμόδιες αρχές είναι σε αναβρασμό και έχουν κυκλοφορήσει δεκάδες διαφημίσεις.
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε ο «δημιουργός» μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας
Μία από τις διασημότερες είναι η εξής: «Η ομορφιά δεν έχει ηλικία, έχει όμως η γονιμότητα».
Δυστυχώς όμως οι Ιταλοί προτίμησαν τη… μοναξιά τους αφού οι καμπάνιες έχουν αποτύχει παταγωδώς και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας ολοένα και μεγαλώνει!
Ινδία: Μπορεί η Ινδία να είναι μία από τις πολυπληθύστερες χώρες του πλανήτη μας, όμως η κοινότητα των Πάρσοι συρρικνώνεται με τα χρόνια. Οι Αρχές έχουν βρει ευφάνταστους τρόπους για να πείσουν τους κατοίκους της κοινότητας να μην εξαφανιστεί. Ένα από τα διασημότερα σλόγκαν είναι: «Να είσαι υπεύθυνος, απόψε μη χρησιμοποιήσεις προφυλακτικό».
Δανία: Στη χώρα αντιστοιχούν 1,73 παιδιά για κάθε γυναίκα γεγονός που έχει δραστηριοποιήσει μέχρι και εταιρείες!
Ταξιδιωτικό γραφείο στη Δανία προσέφερε τρία χρόνια διακοπές και όλα όσα χρειάζεται ένα μωρό, αν το ζευγάρι τεκνοποιούσε κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Το σλόγκαν ήταν «Κάντο για τη Δανία» και έπιασε… τόπο αφού αυξήθηκαν οι γεννήσεις.
Η ίδια όμως εταιρεία αποφάσισε να ασχοληθεί με ακόμα ένα πρόβλημα: παρατηρείται πως η σεξουαλική ζωή των ζευγαριών «πεθαίνει» μετά την έλευση του παιδιού και έτσι κυκλοφόρησε διαφήμιση με σλόγκαν: «Κάντο για τη Δανία, κάντο για πάντα». Σκοπός ήταν η ενθάρρυνση των ζευγαριών για να αποκτήσουν και άλλα παιδιά και να είναι ευτυχισμένα.
Στη Δανία η υπογεννητικότητα παραμένει ένα σοβαρό πρόβλημα μέχρι και σήμερα αλλά τουλάχιστον είναι σε καλό δρόμο!
Ρωσία: Το πρόβλημα της υπογεννητικότητας είναι τόσο έντονο, που οι Αρχές ονόμασαν την 12η Δεκεμβρίου ως «Ημέρα Σύλληψης» για να δώσουν ένα παραπάνω κίνητρο στα ζευγάρια να κάνουν παιδιά. Όσες γυναίκες γεννούν εννέα μήνες μετά τη 12η Δεκεμβρίου στη Ρωσία, παίρνουν δώρο έναν… καταψύκτη!
Ιαπωνία: Οι βασιλιάδες της τεχνολογίας αποφάσισαν να καταπολεμήσουν την υπογεννητικότητα δημιουργώντας ένα ρομπότ που θα μάθαινε στα ζευγάρια πώς να αντιμετωπίζουν το μωρό που θα έφερναν στον κόσμο.
Μάταια, ακόμα προσπαθούν…
Σιγκαπούρη: Το μεγαλύτερο πρόβλημα υπογεννητικότητας στον κόσμο έχει η χώρα αφού μόλις 0,81 παιδιά αντιστοιχούν σε κάθε γυναίκα. Κάθε χρόνο ξοδεύονται δύο εκατομμύρια ευρώ σε καμπάνιες για να ενθαρρύνονται τα ζευγάρια να έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή και να κάνουν παιδιά. Μάλιστα, έχουν μειωθεί δραματικά και τα διαμερίσματα με ένα υπνοδωμάτιο σε όλη τη χώρα προκειμένου να δοθεί ακόμα ένα κίνητρο στους κατοίκους να αποκτήσουν παιδιά. Όμως οι προσπάθειες δεν έχουν πιάσει ακόμα τόπο…
Νότια Κορέα: Οι Αρχές έχουν κάνει τα… πάντα για να πείσουν τους κατοίκους να αποκτήσουν παιδιά. Όποιος έχει πάνω από ένα παιδί κάθε μήνα παίρνει επίδομα, ενώ κάθε Τετάρτη όλα τα γραφεία κλείνουν στις επτά γιατί είναι η «Ημέρα της Οικογένειας» και όλοι πρέπει να προσπαθήσουν για να την… μεγαλώσουν κάνοντας σεξ!