Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα παράσχει στις αρχές πληροφορίες που δείχνουν τι κατηγορίες ανθρώπων είχαν στόχο οι διαφημίσεις και πόσο κόστιζαν.
Το BBC αναφέρει ότι και η Google διερευνά κατά πόσο η Ρωσία έκανε χρήση των διαφημιστικών της υπηρεσιών, τη συγκεκριμένη περίοδο. Από την πλευρά της η Ρωσία έχει επανειλημμένως αρνηθεί οποιαδήποτε ανάμειξη που τυχόν επηρέασε τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών.
Από το πρώτο «Merry Christmas» του 1992 στα 25 και άνω δισ. SMS σήμερα
Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο γενικός σύμβουλος του Facebook, Κόλιν Στρέτς τόνισε ότι η απόφαση να μοιραστεί η εταιρεία τις πληροφορίες με τις αρχές ήταν ιδιαίτερα δύσκολη. «Ο διαμοιρασμός περιεχομένου δεν είναι κάτι που κάνουμε εύκολα, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες», δήλωσε ο ίδιος. Ωστόσο, όπως αναφέρει το BBC, τα δεδομένα δεν θα δημοσιοποιηθούν. «Πιστεύουμε ότι το κοινό αξίζει να γνωρίζει τι συνέβη στις εκλογές του 2016 και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο διαμοιρασμός των πληροφοριών σχετικά με τις συγκεκριμένες διαφημίσεις που ανακαλύψαμε, μπορεί να βοηθήσει, πάντα με τρόπο συμβατό με τις υποχρεώσεις μας για την προστασία του απορρήτου των χρηστών», επισήμανε ο Στρέτς.
Την περασμένη εβδομάδα, το Twitter δέχτηκε σφοδρή κριτική από την Επιτροπή Πληροφοριών της Γερουσίας των ΗΠΑ επειδή έδωσε «ανεπαρκείς» εκθέσεις σχετικά με τις ρωσικές παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια των εκλογών.
Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ότι κατά την περίοδο που διεξήχθησαν οι εκλογές στην Αμερική είχε προβεί στον αποκλεισμό τουλάχιστον 200 λογαριασμών που θεώρησε ότι είχαν σχέση με μια εκστρατεία παραπληροφόρησης από την πλευρά της Ρωσίας.