«Το εργαστήριο ως αρχιτεκτόνημα επηρέασε άμεσα την Ελένη Βερναδάκη στην τέχνη της», επισημαίνει η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη στην επιστολή της προς τον γενικό γραμματέα του ΥΠΠΟ Γιώργο Διδασκάλου, με την οποία ζητά την άμεση εισαγωγή στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων του θέματος για την κήρυξη ή μη ως μνημείου του εργαστηρίου της Ελένης Βερναδάκη, με τον εξοπλισμό του.
«Η συνεύρεση των δύο δημιουργών ήταν καθοριστική για την καλλιτεχνική έκφραση και τη δημιουργία της Βερναδάκη. Εδώ έγκειται και η υποχρέωση της Πολιτείας να προστατέψει και να αναδείξει την κεραμοπλαστική τέχνη, την ανανεώτριά της, αλλά και το αρχιτεκτόνημα Ζενέτου, που πλημμυρίζει από φως», σημειώνει η κ. Μενδώνη.
Η Ελένη Βερναδάκη γεννήθηκε στην Κρήτη το 1933. Το κτίριο, που σχεδιάστηκε ειδικά ως εργαστήριο κεραμικής και ξεκίνησε να λειτουργεί το 1974, πέρασε το μεγαλύτερο δημιουργικό κομμάτι της ζωής της.
«Εως το 2015, στο κτίριο του Ζενέτου λειτούργησε το Μορφολογικό Κέντρο Αθηνών – adc (Athens Design Center), το οποίο ίδρυσε με τον σύζυγό της Νίκο Παπαδάκι και αποτέλεσε σημείο αναφοράς και δυναμικό κύτταρο δημιουργίας, προβολής και προώθησης στο κοινό έργων που πρότειναν μια εμπνευσμένη συμβίωση του χειροποίητου καλλιτεχνικού αντικειμένου με τη σύγχρονη ζωή», επισημαίνει η κ. Μενδώνη.
Οχι σε click away, κομμωτήρια και βιβλιοπωλεία από τη Δευτέρα λένε οι λοιμωξιολόγοι
Κορωνοϊός: Συναγερμός για τον εντοπισμό τεσσάρων νέων κρουσμάτων του μεταλλαγμένου ιού
Τρόμος στο Μενίδι: Αδέσποτη σφαίρα καρφώθηκε σε ταξί – Είχαν Άγιο οδηγός και επιβάτης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr