«Είναι περίεργος», είπε ο Φάρελ στο Reuters για τον Λάνθιμο που έγραψε και σκηνοθέτησε το «The Killing of a Sacred Deer».
«Υπάρχουν κάποια αστεία πράγματα μέσα, κάποιες καταστασιακού τύπου τάσεις που είναι αστείες στην αδεξιότητά τους, είμαι βέβαιος. Αλλά για μένα έτσι κι αλλιώς, είναι μια μαύρη τραγωδία», είπε ο Φάρελ, ο οποίος υποδύεται έναν χαρακτήρα τα συναισθήματα του οποίου έχουν «παγώσει» λόγω ενός τραυματικού γεγονότος που βίωσε στο παρελθόν.
Το «Sacred Deer» διερευνά την επικράτεια της ταινίας τρόμου ακόμη πιο βαθιά από ό,τι ο εφιαλτικός «Αστακός» του Λάνθιμου, στον οποίο ο Φάρελ υποδύθηκε έναν άνδρα ο οποίος προορίζεται να γίνει οστρακόδερμο και διαγωνίσθηκε στις Κάννες πριν από δύο χρόνια, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σχεδόν αδύνατο να περιγράψεις την ταινία χωρίς να προδώσεις το περιεχόμενό της: στο «Sacred Deer» ο Φάρελ υποδύεται έναν καρδιοχειρουργό ο οποίος, στην αρχή της ταινίας, έχει μια μυστηριώδη σχέση με έναν έφηβο. Καθώς η οικογενειακή ζωή του διαλύεται, αναγκάζεται να κάνει μια αδύνατη επιλογή, τη «θυσία» του τίτλου.
Το «Sacred Deer» είναι μία από τις δύο ταινίες με τις οποίες ο Φάρελ συμμετέχει φέτος στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών – η άλλη είναι το «The Beguilled» της Σοφία Κόπολα στο οποίο πρωταγωνιστεί επίσης η Νικόλ Κίντμαν.
«Είναι μια ενδιαφέρουσα, ενοχλητική, διασκεδαστική παραποίηση ενός πράγματος που από πολλές απόψεις θα μπορούσε να είναι μια συμβατική ταινία φρίκης-τρόμου των δεκαετιών του 1970 και του 1980, ή ακόμη και ένας εφιάλτης εκδίκησης της δεκαετίας του 1990», έγραψε ο Πίτερ Μπράντσοου του Guardian για το “Sacred Deer” το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, διερευνά «το δικό του ιδιαίτερο φάσμα του αλλόκοτου».
Ο Λάνθιμος είπε πως στόχος του στην ταινία ήταν η κωμωδία και ο τρόμος, ακριβώς όπως και στον «Αστακό» που έκανε τεράστια αίσθηση στις Κάννες το 2015, αλλά έχασε τον Χρυσό Φοίνικα.
«Να δημιουργήσω κάτι που να είναι αστείο και φρικιαστικό και τραγικό και βίαιο την ίδια στιγμή -να πηγαίνει από το ένα στο άλλο- αυτό προσπαθώ να κάνω στις περισσότερες από τις ταινίες μου», δήλωσε ο Έλληνας σκηνοθέτης στο Ρόιτερς.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του Φάρελ, το σάουντρακ που συνοδεύει τη λύση του δράματος στο «Sacred Deer»μπορούσε να ακουστεί μέσα από τους τοίχους της γειτονικής αίθουσας όπου προβαλλόταν.
Δείχνοντας προς την κατεύθυνση της αίθουσας ο Φάρελ είπε: «Άλλοι 800 άνθρωποι βασανίζονται».