Οπως είναι φυσικό, οι περιοχές που σημείωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις τους είναι αυτές που προσελκύουν περισσότερους τουρίστες, όπως η Κρήτη (+16%), τα νησιά (+15,8%), η Πελοπόννησος (+12%) και η Κεντρική Ελλάδα (+11,1%). Ακολούθησαν η Θεσσαλονίκη με 10,1% έναντι πτώσης 1,1% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, η Αττική με 9,9% από -0,3% και η Μακεδονία-Θράκη με +7,9%.
Προϊόντα
Οσον αφορά στις προϊοντικές εποχιακές κατηγορίες που παρουσίασαν τη σημαντικότερη άνοδο πωλήσεων σε αξία πωλήσεων κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού, είναι τα παγωτά (+11,5%), τα αναψυκτικά (+11,2%), τα αντηλιακά (+6,4%), οι μπίρες (+5,6%) και τα εντομοαπωθητικά (+5%). Μάλιστα, στις τουριστικές περιοχές, το ποσοστό αύξησης στα προϊόντα για την προστασία από τον ήλιο άγγιξε το 26,4% και στα αναψυκτικά το 16,7%.
Σε επίπεδα καναλιών, τα Cash & Carry συνεχίζουν να αναπτύσσονται σημαντικά το 2022 σε όλες τις χρονικές περιόδους περισσότερο από το κανάλι των super markets, καθώς οι όποιοι περιορισμοί υπήρχαν στο κανάλι του HO.RE.CA λόγω τη πανδημίας τους πρώτους μήνες του 2021 έπαψαν να υφίστανται την τρέχουσα χρονιά.