Στόχος είναι μέσω των συγκεκριμένων Γραφείων, όπως είπε ο Ειδικός Γραμματέας Φώτης Κουρμούσης, να διευθετηθούν στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια πολιτών, ύψους 20 δις ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι ετησίως θα εξυπηρετούνται 40.000 δανειολήπτες. Σημειώνεται ωστόσο ότι όταν τεθεί σε πλήρη λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα μπορούν να εξυπηρετηθούν 1.800.000 πολίτες μέσω των 250 χρηστών – υπαλλήλων των Κέντρων.
Στον σχεδιασμό του υπουργείου Οικονομίας είναι εντός του Μαρτίου να λειτουργήσουν τα δύο επόμενα Γραφεία σε Αθήνα και Πειραιά και συνέχεια άλλα 12 στις υπόλοιπες πρωτεύουσες των περιφερειών της χώρας. Τελικός στόχος είναι ως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2017 να λειτουργούν 120 κέντρα εκ των οποίων τα 30 θα μετεξελιχθούν σε Κέντρα Ενημέρωσης και υποστήριξης Δανειοληπτών εντός του δεύτερου εξαμήνου με συντονιστικό ρόλο.
Στα Γραφείου Εξυπηρέτησης και υποστήριξης Δανειοληπτών θα μπορούν να παρέχουν κάθε δυνατή ενημέρωση και βοήθεια ώστε να γίνει εφικτή η τήρηση των ρυθμίσεων ή διακανονισμών που έχουν κάνει με τις τράπεζες προκειμένου να εξυπηρετούν χωρίς καθυστερήσεις τις οφειλές τους.
Παράλληλα η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, έως το Πάσχα θα ενεργοποιήσει και το δικτυακό χώρο της www.keyd.gov.gr, μια πλατφόρμα που θα βοηθά τους ενδιαφερόμενους δανειολήπτες να ενημερώνονται για τις δυνατότητες που παρέχει το νομικό πλαίσιο για υπερχρέωση νοικοκυριών και επιχειρήσεων αλλά και να αναζητούν εξατομικευμένες λύσεις.