Το InstaShop δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ, αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά την παραγγελία.
Ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, με στόχο να καλύψει το κενό που εντόπισε στις διαδικτυακές αγορές τροφίμων στην περιοχή. Σύντομα -και ενώ διαπίστωσε πραγματικό ενδιαφέρον, καθώς έκλεισε την πρώτη συμφωνία με τοπικό σουπερμάρκετ πριν καν έχει έτοιμη την εφαρμογή- ο κ. Τσιώρης παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips και έφτιαξε μία ολιγομελή ομάδα μαζί με την Ιωάννα Αγγελιδάκη, συν-ιδρύτρια της εταιρίας.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
Ευκαιρία ανάπτυξης
«Η συμφωνία με την Delivery Hero αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τη δραστηριότητά μας, αλλά και να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία του ομίλου. Πραγματικά χάρηκα τη συνεργασία που είχαμε με την Delivery Hero στην επίτευξη της συμφωνίας και είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε περαιτέρω την παρουσία μας, αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών της InstaShop. H Delivery Hero είναι ένα δίκτυο που καθοδηγείται από φιλόδοξους ιδρυτές και επιχειρηματίες, όπως κι εμείς, και είμαστε περήφανοι που γινόμαστε μέλος αυτής της οικογένειας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τσιώρης.
«Είμαστε περήφανοι που υπήρξαμε μέρος της ιστορίας της InstaShop και ανυπομονούμε να δούμε τη συνέχεια αυτού του καταπληκτικού ταξιδιού», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Linkedin ο κ. Απόστολος Αποστολάκης, ο οποίος ήταν και από τους πρώτους που αποφάσισε να στηρίξει τη startup με κεφάλαια, μέσω του VentureFriends. Ο ίδιος, άλλωστε, «μετρά» αρκετές επιτυχημένες τοποθετήσεις σε εταιρίες, με πλέον χαρακτηριστική αυτή της Beat, η οποία, επίσης, εξαγοράστηκε το 2017 από τον Ομιλο της Daimler, αποτελώντας ένα από τα πλέον σημαντικά exit της εγχώριας startup σκηνής.
Οσον αφορά στην Delivery Hero, αυτή δεν είναι άγνωστη στο εγχώριο οικοσύστημα. Το 2015 άλλωστε και ενόσω η χώρα πάλευε με την οικονομική κρίση, ανακοίνωσε την εξαγορά της Online Delivery A.E., γνωστή και ως e-food, ενώ ο βασικός της μέτοχος, με ποσοστό 40% -η Rocket Internet- δραστηριοποιείτο στην ελληνική αγορά μέσω της Yemeksepeti. Ειδικότερα, η τουρκική εταιρία είχε υπογράψει επενδυτική συμφωνία, ύψους τριών εκατ. ευρώ, με το αντίπαλον δέος του e-food.gr, την Clickdelivery.gr.
Ο γερμανικός όμιλος ιδρύθηκε το 2011 και σήμερα λειτουργεί σε πάνω από 600 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο, έχοντας περισσότερους από 22.000 υπαλλήλους. Το 2017 μπήκε στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα ενταχθεί στο δείκτη Dax 30, αντικαθιστώντας τη Wirecard.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr