Πιο αναλυτικά, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα της πλατφόρμας, τα καθαριστικά χεριών, τα θερμόμετρα, οι μάσκες και οι αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο το επίμαχο διάστημα, ενώ αύξηση πέριξ του 42% σημείωσαν και οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου.
Προϊόντα όπως τσάι και αφεψήματα κατέγραψαν άνοδο 62%, με τις παραγγελίες να ξεπερνούν τις 1.600, ενώ ένας σημαντικός αριθμός από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χoνγκ Κoνγκ αγόρασε σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Ελληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.
«Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Ετσι, εγχώριες επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες σε λευκώματα διακόσμησης. Την τιμητική τους είχαν τόσο τα φορητά μίξερ όσο και τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα, που κατέγραψαν άνοδο 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής σημείωσαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις», σημειώνουν οι αναλυτές του eBay και συνεχίζουν: «Ορισμένοι προτίμησαν να απολαύσουν αυτές τις απρογραμμάτιστες πολύμηνες διακοπές, αγοράζοντας ερωτικά είδη και αξεσουάρ, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να παρουσιάζει αύξηση 300%.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και δεδομένα της πλατφόρμας, οι πολίτες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασαν σχεδόν 6.200 ανταλλακτικά αυτοκινήτων από Ελληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει άνοδο 13%. Παράλληλα, είδη που σχετίζονται με τη χριστιανική θρησκεία, όπως άμφια, μετάλλια και κοσμήματα, είχαν μεγάλη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις αγορές να ξεπερνούν τα 2.200 τεμάχια.