Ένα επιτυχημένο πλάνο digital marketing εξετάζει όλους τους παράγοντες για να δημιουργήσει καμπάνιες που θα διατηρούν υψηλό engagement rate καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε πρακτικές συμβουλές για να κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας αμείωτο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, εξασφαλίζοντας υψηλό engagement ακόμα και στους πιο χαλαρούς μήνες.
- Δημιουργήστε Καλοκαιρινό Περιεχόμενο
Το καλοκαίρι είναι μια περίοδος που οι περισσότεροι άνθρωποι χαλαρώνουν και έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Αξιοποιήστε αυτή τη χαλαρή διάθεση με καλοκαιρινά posts που αντανακλούν την ατμόσφαιρα της εποχής. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας ώστε να συμβαδίζει με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των followers σας αυτήν την περίοδο.
Νένα Μεντή για Άννα Παναγιωτοπούλου: «Δεν ήμασταν φίλες - Ήμασταν άλλοι άνθρωποι»
- Κατανοήστε τις Συνήθειες του Κοινού σας
Όπως αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν και οι συνήθειες των χρηστών των social media. Το καλοκαίρι, πολλοί περνούν περισσότερο χρόνο online αναζητώντας διασκεδαστικό περιεχόμενο. Εντοπίστε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που προτιμά το κοινό σας και μελετήστε τις καλύτερες ώρες για δημοσιεύσεις, ώστε να μεγιστοποιήσετε την αλληλεπίδραση.
- Διοργανώστε Καλοκαιρινούς Διαγωνισμούς
Οι διαγωνισμοί και τα giveaways είναι δημοφιλείς τακτικές στο social media marketing γιατί οι άνθρωποι αγαπούν να κερδίζουν. Ένας καλοκαιρινός διαγωνισμός μπορεί να αυξήσει το engagement σας κατά τους πιο αργούς μήνες. Με τη σωστή στρατηγική, θα δείτε τα likes και τα σχόλια να αυξάνονται, ενώ οι followers θα μοιράζονται το περιεχόμενό σας, διευρύνοντας το reach σας.
- Κάντε Ερωτήσεις και Polls
Η αλληλεπίδραση με το κοινό σας μέσω ερωτήσεων και polls είναι μια εξαιρετική τακτική. Χρησιμοποιήστε τα stories για να θέσετε ερωτήματα, να κάνετε quizzes και να δημιουργήσετε polls. Αυτά τα εργαλεία ενθαρρύνουν τους followers να συμμετέχουν ενεργά και να αναπτύξουν μια πιο στενή σχέση με το brand σας.
- Ενθαρρύνετε το User Generated Content
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (user generated content) είναι μια τάση που συνεχίζει να κερδίζει έδαφος. Προτρέψτε τους followers σας να μοιραστούν το δικό τους περιεχόμενο, κάνοντας tag την επιχείρησή σας και χρησιμοποιώντας ένα branded hashtag. Αυτή η πρακτική όχι μόνο αυξάνει το engagement, αλλά επίσης ενισχύει την κοινότητα γύρω από το brand σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 19 χρόνια με επιτυχημένα Case Studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των e-shop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display-Video-AI Powered Shopping Αds-Apps Certification).
Ειδήσεις σήμερα
Τραμπ: Προσκαλεί τον Μπάιντεν σε νέο ντιμπέιτ ή σε… αγώνα γκολφ