Παρότι το υπουργείο Μεταφορών είχε ανακοινώσει παλαιότερα πως θα ληφθούν μέτρα έτσι ώστε σε αντίστοιχες περιπτώσεις να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας και να κινούνται συρμοί και οχήματα αλλά με πιο αραιά δρομολόγια, αυτό μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί, δημιουργώντας, όπως φάνηκε, κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Σύμφωνα με πηγές από τη ΣΤΑ.ΣΥ., μερίδα εκ των εργαζομένων έκανε στάση εργασίας ενώ όσοι είχαν νόμιμη άδεια (αναρρωτική, ειδικού σκοπού κ.λπ.) και δεν συμμετείχαν στην απεργία, έδωσαν κανονικά το «παρών» στην εργασία τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η 24ωρη απεργία στις γραμμές 1,2 και 3 του μετρό, αλλά και η στάση εργασίας στο τραμ από τις 18.00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας πραγματοποιήθηκαν έπειτα από απόφαση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας, οπότε σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν απαραίτητη η συνέλευση των εργαζομένων για να προχωρήσουν σε απεργία, καθώς αρκούσε απόφαση του Δ.Σ. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. δεν προσέφυγε κατά της απεργίας.
Κλήρωση Eurojackpot (22/11): Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κληρωτίδα
Πάντως, η συμμετοχή στις απεργίες, όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, κυμαίνεται συνήθως στο 17-25%.
Οσον αφορά τον ΟΑΣΑ και με βάση τα οχήματα που βγήκαν στους δρόμους, το 12% των οδηγών στα λεωφορεία επέλεξε να απεργήσει. Αντίστοιχα, στα τρόλεϊ η συμμετοχή των εργαζομένων ήταν μεγαλύτερη, και συγκεκριμένα έφτασε το 25%.
Υπενθυμίζεται ότι τα αιτήματα των εργαζομένων στα ΜΜΜ είναι η ενίσχυση των μέτρων πρόληψης του κορονοϊού και η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου