Μέχρι χθες αργά το απόγευμα, η επιτροπή ειδικών συνεδρίαζε σχετικά με το αν πρέπει να κλείσουν Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, συμπαρασύροντας και τους παιδικούς σταθμούς, ενώ προβληματισμός υπήρξε σχετικά με τη λειτουργία των ειδικών σχολείων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή εισηγήθηκε το καθολικό κλείσιμο των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αντίθετα, τα ειδικά σχολεία εισηγήθηκαν να παραμείνουν ανοιχτά. Στα τελευταία προκρίνεται η διατήρηση της λειτουργίας τους κυρίως για ψυχολογικούς λόγους, αλλά και γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει η τηλεκπαίδευση στην περίπτωσή τους.
H τελική απόφαση βάσει της εισήγησης των ειδικών είναι της κυβέρνησης και οι ανακοινώσεις θα γίνουν σήμερα από την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως (φωτό).
Το σκεπτικό για το κλείσιμο και των Δημοτικών αφορά τη μεγάλη επίδραση που θα έχει μια τέτοια ενέργεια στον περιορισμό των μετακινήσεων γονέων που μεταφέρουν το παιδί τους από και προς τα σχολεία. Παρ’ όλα αυτά, στη συνεδρίαση διατυπώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, διαφωνίες, από μειοψηφία ειδικών που έκριναν ότι δεν είναι απαραίτητο το καθολικό κλείσιμο, καθώς δεν υπάρχουν στοιχεία για υψηλή μεταδοτικότητα εντός του σχολικού περιβάλλοντος. Γι’ αυτό το λόγο, στη συζήτηση των ειδικών συμπεριλήφθηκαν και άλλα δύο σενάρια που αφορούσαν την αναστολή συγκεκριμένων σχολικών μονάδων είτε αποκλειστικά στη Βόρεια Ελλάδα είτε στις επιβαρυμένες περιοχές.
Σοκαριστική καταγγελία στον Πύργο: ΚΤΕΛ άφησε στο σχολείο αιμόφυρτο 6χρονο μαθητή
Εκπαιδευτική Τηλεόραση
Ενας από τους προβληματισμούς σχετικά με την αναστολή λειτουργίας των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων αφορά και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει τηλεκπαίδευση σε πολύ μικρές ηλικίες, ιδίως στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται εναλλακτικές λύσεις για τη συνέχιση της διδασκαλίας σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά, ειδικά στις μικρές ηλικίες, από αυτόν που ακολουθείται στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση και η ασύγχρονη εκπαίδευση -και όχι τόσο η ψηφιακή τάξη που κυριαρχεί σε Γυμνάσια και Λύκεια- είναι τα εργαλεία που προκρίνονται για τις μικρές ηλικίες, καθώς κρίνεται θεωρείται δύσκολο να παραμείνουν οι μαθητές μπροστά σε μια οθόνη ακολουθώντας αυστηρά το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, όπως συμβαίνει με τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου. Διευκρινίσεις αναμένεται να δώσει το υπουργείο Παιδείας ώστε να ξεκινήσει άμεσα η τηλεκπαίδευση στην περίπτωση της αναστολής λειτουργίας των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων.
Από την έντυπη έκδοση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr