Αποτέλεσμα αυτού, οι πολίτες που δεν έχουν κάρτα ή δεν έχουν προμηθευτεί κόμιστρο από αλλού να μπορούν μεν να εισέλθουν στην αποβάθρα κανονικά, ωστόσο να είναι αδύνατη η έξοδος από τον προορισμό αφού χωρίς εισιτήριο οι πύλες δεν ανοίγουν. Οπως εξηγούν πηγές στον Ελεύθερο Τύπο, «η κατάσταση αυτή είναι τις τελευταίες μέρες και πολλοί από τους επιβάτες έρχονται σε δυσχερή θέση, καθώς δεν ξέρουν πώς θα βγουν στον προορισμό τους». Αλλες πηγές τονίζουν πως η άτυπη οδηγία -γιατί επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει- είναι οι επιβάτες να εισέρχονται κανονικά στα Πετράλωνα αλλά να κατεβαίνουν Ταύρο (σ.σ.: αν πηγαίνουν προς Πειραιά) ή Θησείο (σ.σ.: αν πηγαίνουν προς Κηφισιά), ώστε να εκδίδουν εκεί το εισιτήριό τους. Το παράδοξο, βέβαια, είναι πως τα ακυρωτικά μηχανήματα βρίσκονται εκτός των σταθμών, δηλαδή μετά τις μπάρες εισόδου – εξόδου, όπου για να τις περάσεις είναι απαραίτητο να έχεις κόμιστρο! Θολό τοπίο, βέβαια, είναι και το τι θα συμβεί αν μια τέτοια περίπτωση πολίτη «πέσει» στα χέρια των ελεγκτών.
Πάντως, από τον ΟΑΣΑ τονίζουν πως η ανάδοχος εταιρία έχει προχωρήσει στην εκτίμηση των ζημιών ενώ από σήμερα θα αποκατασταθεί η λειτουργία των δύο ακυρωτικών μηχανημάτων, προκειμένου οι επιβάτες να εξυπηρετούνται.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς βρίσκονται το τελευταίο διάστημα στο προσκήνιο δεδομένου ότι εξυπηρετούν χιλιάδες πολίτες, σε μια περίοδο μάλιστα που η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη ξανά με την έξαρση των κρουσμάτων κορονοϊού. Τις προηγούμενες μέρες, υπουργείο Μεταφορών και ΟΑΣΑ προχώρησαν σε ανάκληση των αδειών σε εργαζομένους, ώστε οι εικόνες συνωστισμού να εξαλειφθούν, αυξάνοντας τα δρομολόγια και μειώνοντας την αναμονή.
Ετσι, από την 1η Αυγούστου, κατά τις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις στις γραμμές 2 και 3 του μετρό είναι στα 6 λεπτά και στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) στα 7 λεπτά.
Αντίστοιχα, στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, βάσει του νέου προγραμματισμού, έχει αυξηθεί κατά τις ώρες αιχμής ο αριθμός των δρομολογημένων οχημάτων. Εφόσον χρειαστεί θα υπάρξουν πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με τη διαμόρφωση των αναγκών.
Οπως εξηγούν εργαζόμενοι στον Ελεύθερο Τύπο, συνωστισμός παρατηρείται και σε αρκετές γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ ενώ το όριο της 65% πληρότητας είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Πάντως, οι επιβάτες τηρούν το μέτρο των καθισμάτων, δηλαδή δεν κάθονται σε θέσεις όπου υπάρχει η ειδική σήμανση ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις, ωστόσο όσοι είναι όρθιοι -ειδικά τις ώρες αιχμής- είναι πολλοί.
Οι νέοι σταθμοί
Πάντως, οι νέοι σταθμοί του μετρό «Κορυδαλλός», «Αγία Βαρβάρα» και «Νίκαια» φαίνεται πως κερδίζουν την ανταπόκριση του κοινού, αφού ένα μήνα μετά την έναρξη λειτουργίας τους δεν έχουν σημειωθεί προβλήματα.
Ειδικότερα, τις πρώτες μέρες που ξεκίνησε η λειτουργία των 3 σταθμών γίνονταν συνολικά κατά μέσο όρο 25.000 επικυρώσεις, οι οποίες τις επόμενες μέρες έπεσαν στις 21.000.
Από την έντυπη έκδοση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr