Η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των τηλεθεατών αφήνοντας στη δεύτερη θέση το GNTM 2.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι «Άγριες Μέλισσες» κατέγραψαν ποσοστό 28,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο γενικό 31,9%. Το ριάλιτι μόδας δεν κατάφερε το βράδυ της Δευτέρας να ξεπεράσει την επιτυχημένη σειρά σε τηλεθέαση, παρά τη δύσκολη φωτογράφιση, που έπρεπε να κάνουν τα κορίτσια.
Οι «Άγριες Μέλισσες» σημείωσαν 28,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ το GNTM 2 κατέγραψε 27,4%. Σε χαμηλότερη θέση ήρθε η σειρά του Alpha, «Έρωτας Μετά», με ποσοστό 8%.