Από την πλευρά της, η Εθνική Αρχή των αιγυπτιακών σιδηροδρόμων ανακοίνωσε ότι κατά την είσοδο του τρένου στον σταθμό Καλιούμπ, ο οδηγός παραβίασε τις μπάρες που ήταν κλειστές και το τρένο συνέχισε την πορεία του με αποτέλεσμα τον εκτροχιασμό της μηχανής του τρένου και του πρώτου βαγονιού”, πρόσθεσε η ίδια πηγή σε ανακοίνωση.
Ο γενικός εισαγγελέας Χαμάντα Σάουι αποφάσισε, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, “να συγκροτήσει ομάδα για να διερευνηθεί το δυστύχημα”.
Η Αίγυπτος, μια χώρα 100 εκατομμυρίων κατοίκων, έχει καταγράψει αρκετές πολύνεκρες συγκρούσεις και εκτροχιασμούς, οι οποίοι έχουν αναζωπυρώσει την οργή των πολιτών για την αμέλεια των αρχών και το πεπαλαιωμένο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι καταστροφές αυτές, που είναι συχνές, αποδίδονται γενικότερα σε προβλήματα υποδομών και συντήρησης.
Τον Απρίλιο του 2021, ο υπουργός Μεταφορών απέλυσε τον πρόεδρο της Αρχής Σιδηροδρόμων έπειτα από δύο σιδηροδρομικά δυστυχήματα μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα στα οποία έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 40 άνθρωποι.
Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Η πλέον πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της χώρας σημειώθηκε το 2002, με τη φωτιά που πήρε ένα τρένο, κατά την οποία περισσότεροι από 370 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, περίπου 40 χιλιόμετρα νότια του Καΐρου.
Ειδήσεις σήμερα
«Παραλύει» η χώρα από την απεργία: Ποιοι συμμετέχουν – Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς
Συντάξεις – Δημόσιο: Τι κερδίζουν σε χρόνια και σύνταξη όσοι βγουν το 2023 [αναλυτικά οι πίνακες]
Τραγωδία στα Τέμπη: Ερευνα για το δυστύχημα το 2017