Η γαλλική μάρκα πραγματοποίησε 9.085 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων για το 2018, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 1.497 μονάδες σε σχέση με το 2017. Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot σημειώθηκε και στα δύο κανάλια πώλησης, στη λιανική και στις εταιρικές.
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2018 και για την Peugeot Professionnel η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 10,3% και 714 ταξινομήσεις, διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]