Οι πωλήσεις του νέου Supra θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2019, και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την 3.0 και την 3.0 Premium (ή Pro, ανάλογα με την αγορά που απευθύνεται), ενώ επίσης θα υπάρξει και Launch Edition, βασισμένο στο 3.0 Premium. Στο Ηνωμένο Βασίλειο θα κυκλοφορήσει σε μόλις 24 αντίτυπα η έκδοση «A90 Edition» η οποία προσφέρεται στους αγοραστές οι οποίοι είχαν εγγραφεί και είχαν μπει σε λίστα αναμονής για το αυτοκίνητο πριν καν αυτό παρουσιαστεί.
Η επιρροή του FT-1 είναι ξεκάθαρη στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα μία πολύ δυναμική εμφάνιση. Το εξωτερικό μπορεί να μην είναι κάτι καινούργιο για πολλούς, καθώς είχαν διαρρεύσει κάποιες του φωτογραφίες του στο διαδίκτυο. Στο εσωτερικό, βλέπουμε σχεδόν την ίδια -προσανατολισμένη προς τον οδηγό- καμπίνα με το νέο BMW Z4 Roadster, όπως επίσης και το σύστημα ψυχαγωγίας της γερμανικής εταιρείας. Υπάρχει μία οθόνη 6.5 ιντσών στην βασική έκδοση, ενώ στην Premium έκδοση τοποθετείται οθόνη αφής 8,8 ιντσών με πλοήγηση και ασύρματο Apple CarPlay, η οποία συνοδεύεται από ένα σύστημα ήχου 12 ηχείων της JBL και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου.
Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν 3 λίτρων turbo εξακύλινδρο κινητήρα της BMW, με απόδοση 355 ίππων και 494Νm ροπής. Αν και το Supra έχει τον ίδιο κινητήρα με το Z4 M40i, παράγει 47 λιγότερους ίππους από αυτό. Αυτό βέβαια δεν το σταματά από το να είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχει φτιάξει η εταιρεία ως σήμερα, επιτυγχάνοντας την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα. Στην Ιαπωνία θα διατίθεται και έκδοση με κινητήρα 2000 κυβικών, απόδοσης 254 ίππων.
Η Toyota υπόσχεται ότι το νέο Supra θα προσφέρει «ένα αναζωογονητικό συνδυασμό δύναμης, ακρίβειας και ευκινησίας» χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους του (πιο χαμηλό από του GT86), της ίσης κατανομής βάρους στους άξονες (50:50) και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Supra είναι πιο άκαμπτο από το θρυλικό Lexus LFA.
Το νέο αυτοκίνητο θα διαθέτει 2 επιλογές οδήγησης, την Normal και την Sport. Στη Sport ελαττώνεται η παρέμβαση των συστημάτων πρόσφυσης και ευστάθειας, ενώ επίσης αλλάζει η ανταπόκριση του γκαζιού, το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ και οι αλλαγές ταχυτήτων πιο απότομες. Τέλος, το Sport Mode ρυθμίζει το πίσω -ενεργό- διαφορικό πιο «επιθετικά» και φυσικά κάνει τον ήχο της εξάτμισης δυνατότερο.
Οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου είναι 19 ίντσες, και συνοδεύονται από τα λάστιχα Michelin Pilot Super Sport, με διαστάσεις 255 στο εμπρός και 275 στο πίσω μέρος. Τα φρένα, έχουν κατασκευαστεί από την Brembo και είναι 4-πίστονα με δίσκους 348 χιλιοστών.
Όπως και το Z4, το νέο Supra θα κατασκευάζεται από την Magna Steyr, στο Graz της Αυστρίας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]