Το μεγαλύτερο νέο του Jimny τέταρτης γενιάς αφορά στον κινητήρα, που πλέον διαθέτει χωρητικότητα 1,5 λίτρα και για πρώτη φορά στην ιστορία του η μέγιστη ισχύς ξεπερνά τους 100 ίππους, φτάνοντας τους 102 για την ακρίβεια.
Το αμάξωμα παραμένει βιδωμένο σε ξεχωριστό πλαίσιο τύπου «σκάλας», ενώ εμπρός και πίσω παραμένουν οι άκαμπτοι άξονες που συνοδεύουν το μοντέλο από την πρώτη του έξοδο στις αγορές, το 1970.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η μετάδοση της κίνησης παραμένει επίσης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς κατ’ επιλογή, ενώ υπάρχει και ενδιάμεσο βοηθητικό κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού των σχέσεων (αργό).
Το νέο Jimny θα προσφέρεται στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις εξοπλισμού GL+ και GLX με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και σε εκδόσεις GL και GLX με το αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Οι τιμές κατ’ αντιστοιχία είναι 16.270€, 17.670€, 18.670€ και 20.170€.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]