Το όχημα, μήκους 21 μέτρων, εγκαινιάστηκε στην πόλη Τσενγκντού της επαρχίας Σετσουάν, ενώ κάτω από αυτό έχουν ήδη τοποθετηθεί ήδη μαγνητικές ράγες, μήκους 165, οι οποίες θα επεκταθούν και πάνω στις οποίες θα κινείται το τρένο, όταν τεθεί σε πλήρη λειτουργία.
Η πλήρης λειτουργία του οχήματος υπολογίζεται πως θα επιτευχθεί μέσα σε διάστημα 3-10 χρόνων από τώρα.
Ο επικεφαλής της κατασκευής του τρένου, He Chuan, δήλωσε πως οι πλούσιοι και σπάνιοι πόροι του εδάφους της επαρχίας Σετσουάν παρέχουν στους κατασκευαστές τα υλικά που χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό για την δημιουργία και επέκταση των μαγνητικών ραγών της γραμμής.
Η Κίνα εδώ και καιρό αποτελεί πρωτοπόρο χώρα όσον αφορά τις ταχείες σιδηροδρομικές γραμμές, με αντίστοιχο δίκτυο που ξεπερνά τα 37.000 χιλιόμετρα.
Ήδη από το 2003, στην Κίνα ξεκίνησε να λειτουργεί κανονικά ένα τρένο που αγγίζει την μέγιστη ταχύτητα των 431 χιλιομέτρων την ώρα.
Πέρσι τέτοια εποχή, εγκαινιάστηκε στην Κίνα μια νέα ταχεία γραμμή τρένου που συνδέει το Πεκίνο με την πόλη Τσανγκζιακού, η οποία θα φιλοξενήσει τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022.
Η διαδρομή, η οποία αρχικά διαρκούσε 2-3 ώρες, μειώθηκε με την εγκαινίαση της νέας γραμμής στα 47 λεπτά.
Νωρίτερα μέσα στον Ιανουάριο, η Κίνα εγκαινίασε μια ακόμη υπερταχεία γραμμή που φτάνει τα 350 χιλιόμετρα την ώρα και αντέχει σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, ταξιδεύοντας γρήγορα ακόμη και στους -40 βαθμούς Κελσίου.
ΠΗΓΗ: CNN
Κορωνοϊός: Αυτή είναι η πρώτη πραγματική φωτογραφία του!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr