Οι Eλληνες φορολογούμενοι και το κράτος έχουν επιβαρυνθεί με εκατομμύρια ευρώ για υποδομές που δεν υλοποιήθηκαν επειδή δεν είχαν προγραμματιστεί ορθά από την κεντρική διοίκηση και από την ανυπαρξία βούλησης να καταπολεμηθoύν η γραφειοκρατία και η αδράνεια. Πλέον η χώρα έχει αλλάξει ρυθμούς.
Η υπογραφή της σύμβασης για το μεγαλύτερο τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης, το οποίο θα συνδέει το Ηράκλειο με τα Χανιά, σηματοδοτεί την τελική ευθεία για ένα έργο που θα αλλάξει την εικόνα του νησιού και θα συμβάλει στην οδική ασφάλεια. Ταυτόχρονα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η κυβέρνηση υλοποιεί αυτά για τα οποία δεσμεύεται. Η ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης διασφαλίζει την απρόσκοπτη χρηματοδότηση του έργου και κυρίως την αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.
Και δεν είναι μόνο ο ΒΟΑΚ. Το φράγμα της Πλακιώτισσας, στη Μεσαρά της Κρήτης, είναι ένα χαρακτηριστικό έργο που ξεκίνησε πριν από 18 ολόκληρα χρόνια και παρέμενε μέχρι πρότινος ημιτελές. Πλέον είναι έτοιμο για τη δημοπράτηση των δικτύων, που θα δώσει τη δυνατότητα άρδευσης 30.000 παραγωγικών στρεμμάτων.
Οι υποδομές που σχετίζονται με τη διαχείριση των υδάτων αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα στον κυβερνητικό σχεδιασμό, ο οποίος περιλαμβάνει μεγάλα αρδευτικά έργα σε όλη τη χώρα. Στόχος είναι η ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, η εξοικονόμηση υδάτινων πόρων και η αντιμετώπιση της λειψυδρίας.