Οι εκπρόσωποι του νομού, παρουσίασαν το νέο τουριστικό «πρόσωπο» της περιοχής, επενδύοντας στα κρασιά των γνωστών οινοποιείων, τη γαστρονομία και τα τοπικά εδέσματα, που συνδυάζουν τα τυροκομικά και ελαιοκομικά προϊόντα με τα ντόπια κρέατα. «Θέλαμε να γνωρίσουν οι επισκέπτες της “Philoxenia” τη Φθιώτιδα γευστικά, να δοκιμάσουν τα τοπικά μας κρασιά που είναι καλά ποιοτικά, φημισμένα και βραβευμένα, αλλά και το ξεχωριστό γαστρονομικό μας κομμάτι», δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, Αθανάσιος Κυρίτσης.
Παράλληλα, είπε ότι στόχος ήταν να αναδειχθεί η νέα τουριστική ταυτότητα της Φθιώτιδας που συνδυάζει τον πολιτισμό με την ιστορία. «Είναι γνωστές οι Θερμοπύλες και το μνημείο όπου έγινε η μάχη των 300 Σπαρτιατών του Λεωνίδα, τα μνημεία του Αθανασίου Διάκου και του Γοργοποτάμου. Άνθρωποι που αγωνίστηκαν και έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία και τη δημοκρατία», πρόσθεσε, δίχως να παραλείψει στις ομορφιές του ορεινού όγκου με τα φημισμένα μονοπάτια, ένα εκ των οποίων είναι αυτό του Εφιάλτη. Να σημειωθεί ότι προχθές, στο περίπτερο της Στερεάς Ελλάδας οι επισκέπτες της «Philoxenia» είχαν τη δυνατότητα να γευτούν τα κρασιά της Φθιώτιδας και να γνωρίσουν την περιοχή μέσα από τις γεύσεις της.