Πρόσφατα προχώρησε στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με τη μετονομασία του ξενοδοχειακού και τουριστικού σκέλους σε «Spyrou Skopelos Experience».
Με αφορμή τα 40 χρόνια λειτουργίας του, o Όμιλος Σπύρου πραγματοποίησε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία του νησιού με σκοπό να αναδείξει τη Σκόπελο ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με παράδοση, μοναδική φύση, πλούσια γαστρονομία και ποιοτικά καταλύματα.
Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με τη συνέντευξη τύπου παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου με χορηγούς την Hellenic Seaways και το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του «Ορφέα». Μετά τη συνέντευξη τύπου τοπικοί παραγωγοί ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν.
«Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου», δήλωσε ο κύριος Γιώργος Μιχάλης, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου. «Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί».
Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη, 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]