Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την απόφαση φαίνεται να πήρε η διοργανώτρια, με τον αριθμό αυτό να διατίθεται σε κάθε έναν απ’ τους τέσσερις συμμετέχοντες (Παναθηναϊκός AKTOR, Φενέρμπαχτσε, Ρεάλ Μαδρίτης, Ολυμπιακός).
Ειδικά για τις ελληνικές ομάδες αλλά και τους Τούρκους της Φενέρ, το νούμερο αυτό είναι απλά… αστείο πως μπορεί να εξυπηρετήσει στο ελάχιστο τη ζήτηση που υπάρχει. Ήδη τα αιτήματα είναι χιλιάδες και με τη «δίψα» που υπάρχει η κάθε μία ομάδα από μόνη της θα μπορούσε να γεμίσει την «Uber Arena».
Ερωτηματικό είναι το που έχουν καταλήξει τα εισιτήρια απ’ το πρώτο κύμα πωλήσεων που όπως ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο περίπου το 16% κατέληξε σε Έλληνες. Επίσης, μεγαλύτερο ποσοστό πήγε σε Γερμανούς, χωρίς βέβαια να ξέρει κανείς αν πρόκειται για Έλληνες ή Τούρκους ομογενείς που σαφώς είναι τεράστιος αριθμός και έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το Final Four.
Χιλιάδες άνθρωποι προσπαθούν να βρουν εισιτήρια για το Final Four με την Euroleague να έχει… δέσει τα χέρια των ομάδων που δε θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν ούτε τους χορηγούς, ούτε τους κατόχους διαρκείας, ούτε καν τις οικογένειες των αθλητών καλά-καλά.
Στις 14 Μαΐου αναμένεται να ανοίξει ξανά το Market Place της Euroleague, όπου κάτοχοι εισιτηρίων μπορούν να τα μεταπωλήσουν. Κυρίως όσοι τα αγόρασαν και οι ομάδες τους δεν προκρίθηκαν στο Final Four. Σε κάθε περίπτωση επικρατεί πανζουρλισμός σε Παναθηναϊκούς, Ολυμπιακούς και οπαδούς της Φενέρμπαχτσε, για να βρουν ένα «μαγικό χαρτάκι» για το μεγάλο ραντεβού του Βερολίνου.
Ειδήσεις σήμερα
Ολυμπιακός: Ο Ιταλός Αντρέα Γκαρντίνι νέος τεχνικός των νταμπλούχων Ελλάδας στο βόλεϊ