Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, η συνάντηση με τους δημοσιογράφους έγινε στον ίδιο ακριβώς χώρο (στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία) «όπου έγινε το πρώτο φίτινγκ που κάναμε με την Εμα Στόουν και τη Χόλι Γουάντινγκτον. Ηταν η πρώτη φορά που συναντηθήκαμε και δοκιμάσαμε κάποια ρούχα». Η δε Εμα Στόουν δεν κατάφερε τελικά να ταξιδέψει στην Αθήνα, όπως είχε προαναγγελθεί, για τη συνέντευξη Τύπου και την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας, εξαιτίας κάποιας ίωσης.
Ο Ελληνας σκηνοθέτης είχε την ευκαιρία να επισημάμνει ότι η επόμενη ταινία του, που ήδη βρίσκεται στο στάδιο του post production, τιτλοφορείται «Kinds of kindness» και σε αυτή συνεργάζεται εκ νέου με την Εμα Στόουν, τον Γουίλεμ Νταφόε, τη Μάργκαρετ Κουέλι, τον Τζο Ολγουιν αλλά και τον Τζέσι Πλίμονς και τη Χάντερ Σέιφερ της τηλεοπτικής σειράς «Euphoria».
Μιλώντας όμως για το «Poor things», ο Γιώργος Λάνθιμος τόνισε ότι υπήρχε στην ταινία ένα μικρό μέρος που διαδραματιζόταν στην Αθήνα, αλλά κόπηκε τελικά. «Θα εμφανιζόταν μια κάρτα που θα έστελνε η Μπέλα Μπάξτερ στον Μαξ που έλεγε “The Parthenon is still broken”, αλλά τελικά έμεινε έξω από την ταινία», είπε ο σκηνοθέτης και σχολίασε ότι «το “Poor things” δεν θα μπορούσε να γυριστεί στην Ελλάδα, γιατί δεν υπάρχει στούντιο που να μπορεί να φιλοξενήσει όλες αυτές τις μεγάλες κατασκευές που κάναμε για τα σκηνικά. Ή μάλλον δεν υπάρχει στούντιο. Τελεία. Και δεύτερον δεν υπάρχουν η τεχνική γνώση και η εμπειρία της κατασκευής τέτοιου επιπέδου σκηνικών», είπε ο Λάνθιμος, που υπογράμμισε ότι τίποτα από αυτά που βλέπουμε επί της οθόνης δεν είναι ψηφιακό, «εκτός από κάποια συμπληρώματα στο βάθος του σκηνικού, που και αυτά βασίζονται σε σχέδια ή ζωγραφική που κάναμε εμείς. Τίποτα από όσα υπάρχουν στην ταινία δεν γεννήθηκαν εκ του μηδενός ψηφιακά».
Ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε επίσης για τον τρόπο που δουλεύει με τους ηθοποιούς του. «Θα ακουστεί πάλι παράξενο, αλλά δεν τους λέω τίποτα. Δεν αναλύουμε χαρακτήρες. Ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουμε με τους ηθοποιούς είναι πολύ πρακτικός και σωματικός». Πρόσθεσε επίσης ότι «συνειδητά προσπαθώ να μην τα συζητάμε πολύ με τους ηθοποιούς, γιατί με το να μην ξέρω ακριβώς τι σκέφτονται για το χαρακτήρα τους ή για μια σκηνή, αποκτώ μια απόσταση από αυτό που βλέπω μπροστά μου και κρίνω λίγο καλύτερα αν αυτό που βλέπω μου αρέσει ή όχι».
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης υποστήριξε επίσης πως το γεγονός «ότι έφυγα από την Ελλάδα ήταν πολύ σημαντικό, γιατί έγιναν τα πρώτα βήματα για να γίνουν οι πρώτες ταινίες (Αστακός, Ο θάνατος του ιερού ελαφιού), αλλά με δυσκολία, ήμασταν αρκετά αφελείς. Εκείνη την εποχή μου έλεγαν “καταπληκτικός Ο Κυνόδοντας”, αλλά αυτό που ζητούσαν ήταν “κάτι λίγο πιο mainstream, που επειδή είσαι Ευρωπαίος, θα είναι λίγο πιο ενδιαφέρον”. Ηταν δύσκολο, αλλά τα καταφέραμε με έναν τρόπο. Από τη στιγμή που ξεκίνησε αυτό το πράγμα, δεν έχει τόση σημασία πού βρίσκεσαι. Στην αρχή, ναι, ήταν πάρα πολύ σημαντικό. Ομως αυτή τη στιγμή νομίζω δεν παίζει τόσο ρόλο το πού βρίσκομαι».
Σάρωσε στη Βενετία, πάει για Χρυσές Σφαίρες
Στο «Poor things» ο Γιώργος Λάνθιμος αφηγείται την ιστορία της Μπέλα Μπάξτερ, μιας εγκύου που έχει κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, αλλά ο καθηγητής Γκόντουιν Μπάξτερ της κάνει μεταμόσχευση τον εγκέφαλο του παιδιού που κυοφορούσε κι εκείνη επανέρχεται στη ζωή με το σώμα γυναίκας και μυαλό μικρού παιδιού. Η νοητική της εξέλιξη είναι πολύ γρήγορη και αυτή θα γίνει σε ένα ταξίδι σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης στο πλευρό ενός μπον βιβέρ δικηγόρου. Πρωταγωνιστούν, εκτός από την Εμα Στόουν, οι Μαρκ Ράφαλο, Γουίλεμ Νταφόε, Ραμί Γιουσέφ κ.ά.
Η ταινία έχει ήδη αποσπάσει τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ της Βενετίας και επτά υποψηφιότητες για Χρυσές Σφαίρες.