Μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, ήταν η Κατερίνα Νοτοπούλου υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τον ΣΥΡΙΖΑ ,ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, που όλα χαμόγελα αντιμετώπισαν με άνεση τους φωτογράφους.
Ο συρμός έφτασε από τη Νότια Ιταλία στην Ηγουμενίτσα και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με τράκτορες στη Θεσσαλονίκη.
Τι συμβαίνει με την ιθαγένεια του Παύλου και τα σενάρια να μπει στα γαλάζια ψηφοδέλτια;
«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι για τον τελικό προορισμό του, τη Θεσσαλονίκη.
Ο πρώτος συρμός είναι τέσσερα βαγόνια, το καθένα από τα οποία έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρα, ενώ το συνολικό του μήκος είναι 51 μέτρα.
Ο συγκεκριμένος συρμός είναι αυτός ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις πρώτες δοκιμές του μετρό Θεσσαλονίκης, στα δοκιμαστικά δρομολόγια που θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ σταδιακά θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη οι συνολικά 18 συρμοί, ώστε στο τέλος του 2020 να ξεκινήσει η λειτουργία του.
Οι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό και πλήρως κλιματιζόμενοι. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούν να αναπτύξουν θα είναι 80χλμ την ώρα, ενώ η μέση εμπορική ταχύτητα υπολογίζεται στα 30χλμ την ώρα.
Η χρονική απόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών ημερησίως ανά συρμό, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.