Διάλογοι Πολιτισμού & Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας,
από την Ομάδα Εργασίας « Πολιτιστικού Επιχειρείν » της Γραμματείας Παραγωγικών Τομέων Ν.Δ.
Σε εποχές χαμηλής ανάπτυξης και ασφυξίας στο ιδιωτικό επιχειρείν, το Ελληνικό Πολιτιστικό Προϊόν συνεχίζει να είναι ένα από τα ισχυρότερα υγιή εξαγόμενα ελληνικά προϊόντα, προωθώντας την ελληνική οικονομία αλλά και την εικόνα της Ελλάδας στη διεθνή κοινότητα και τοποθετώντας τη χλωρα μας σε μια από τις υψηλότερες θέσεις Παραγωγής Πολιτισμού. Η παραγωγή καινοτόμου πολιτιστικού προϊόντος αποφέρει στην Ελλάδα περίπου 1.5% του ΑΕΠ ετησίως.
Πρόστιμο 314.389 ευρώ σε τρεις εταιρείες βρεφικών ειδών από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σε μια προσπάθεια να συνδράμει στην ανάπτυξη και την τόνωση της Ελληνικής Πολιτιστικής Οικονομίας, η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της Νέας Δημοκρατίας ενέταξε στις δραστηριότητές της την Ομάδα «Το Πολιτιστικό Επιχειρείν ως εξαγώγιμο Ελληνικό Προϊόν», με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων και ανθρώπων από όλο το φάσμα του πολιτιστικού επιχειρείν.
Η πρώτη δράση της ομάδας εργασίας «Το Πολιτιστικό Επιχειρείν ως Εξαγώγιμο Ελληνικό Προϊόν» είναι η διοργάνωση της ημερίδας «Διάλογοι Πολιτισμού & Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας», με Best Practices και Προκλήσεις- Εργαλεία κατά της κρίσης, την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου, 11.00-15.00, στο Θέατρο Δημήτρης Ροντήρης, Φρυνίχου 10 στην Πλάκα.
Στόχος της Ημερίδας, που θα συγκεντρώσει όλο το φάσμα του Ιδιωτικού Πολιτιστικού Επιχειρείν, των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Πολιτισμού, είναι η δημιουργία ενός ισχυρού Survivor Kit κατά της κρίσης. Η Ημερίδα έχει στόχο να αναδείξει και να ενισχύσει την κουλτούρα και τις βέλτιστες πρακτικές του Πολιτιστικού Επιχειρείν και της Πολιτιστικής Οικονομίας, προκειμένου να αναδείξει νέες και πετυχημένες πρακτικές καινοτόμου Πολιτιστικού Επιχειρείν, από νέους επιχειρηματίες, που σε καιρούς οικονομικής κρίσης δημιουργούν, επιβιώνουν και συνεχίζουν να προβάλλουν το Ελληνικό Πολιτιστικό Προϊόν στο εξωτερικό και να τους φέρει σε επαφή με στρατηγικούς επενδυτές και angel investors του χώρου.
Η ατζέντα θα καλύψει θέματα: Πολιτιστικής Οικονομίας, Πολιτιστικής Διπλωματίας & Διεθνών Πολιτιστικών Ανταλλαγών, Πολιτιστικής Διαχείρισης, Εξαγωγής Πολιτιστικού Προϊόντος , Αειφόρου Πολιτιστικού Τουρισμού και Διασύνδεσης με τα Προγράμματα Χρηματοδότησης για τον Πολιτισμό.
Την ημερίδα θα ανοίξει ως πρώτος ομιλητής ο Brand Stategist Peter Economides.